Announcement

Collapse
No announcement yet.

oplichterij? vertel het mij!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oplichterij? vertel het mij!

ik heb op marktplaats een aanbieding gezien van iemand, 2 cdj-2000ds+djm-2000 voor 1899, dit vertrouwde ik niet helemaal, ik ben blijven mailen met diegene en kan ook eerst de helft betalen en dan word het opgestuurd en dan de 2e helft! deze actie is volgens diegene tot zaterdag geldig, hij gaf me ook zijn site waarop precies het zelfde staat wat hij zegd, alleen die site komt uit malaisie (je weet wel welk land ik bedoel), uk en usa. alleen ik vertrouw het nogsteeds niet, de reden dat het zo goedkoop is volgens diegene is dat het een verkoopbevordering is bij de fabriek in malaisie! ik vetrouw het nogsteeds niet, nu uw oordeel! ;)

SITE: [weg]
    Last edited by Rick; Thursday-03-05-2012, 14:15.

"If something seems too good to be true, it usually is."

En met die quote gooi ik een slot op dit topic. Gewoon bij een gecertificeerde dealer (zoals Bax-shop.nl) kopen, dan heb je achteraf ook geen gezeur, kun je altijd aanspraak maken op garantie binnen de termijn en ben je straks niet je zuurverdiende spaarcenten kwijt.

En wil je dat risico wel nemen... tja... niemand houdt je tegen. Maar dan kun je net zo goed 1000 euro in de blender steken. ;)

Comment

Working...
    X