Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reperatie Cue toets

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reperatie Cue toets

Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb gelijk een vraagje, ik heb 2 reloop scratch tables (RMP-1) via marktplaats gekocht in perfecte staat, alleen bij 1 table is de cue toets niet goed, je moet hem heel hard aan de bovenkant indrukken om reactie te krijgen. Dat is niks, ik heb gelezen op internet dat bij reloop de cuetoetsen niet het beste onderdeel zijn, ook zag ik ergens staan dat een reparatie 100 euro kost als je het bij reloop zelf laat repareren (dat komt door de hoge arbeidskosten).

Ook had ik gelezen dat je dit zelf op kan lossen alleen moet je dan in je apparaat gaan solderen, ik ben niet geweldig handig met dit soort technische ingrepen maar 100 euro vind ik ook weer te duur om 1 toets te repareren.

Ik had een vraagje, zou iemand weten of dit ergens goedkoper of iets kan?

Met vriendelijke groet,

Robin

Beste Robin,
    Ik ben wel bereid om er wat aan te solderen. Ik doe reparaties voor hobby dus ik hoef er geen 100 euro voor, de kosten van onderdelen en een tientje zijn voor mij prima. Doe even een pb met evt. een linkje naar wat je zelf al had gevonden, dan kan ik kijken en evt. onderdelen bestellen. Ik woon in de buurt van leiden, dus als dat niet te ver is mag je wel een keertje langskomen.
    groet, bas

Comment

Originally posted by Robin. View Post
      Hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en heb gelijk een vraagje, ik heb 2 reloop scratch tables (RMP-1) via marktplaats gekocht in perfecte staat, alleen bij 1 table is de cue toets niet goed, je moet hem heel hard aan de bovenkant indrukken om reactie te krijgen. Dat is niks, ik heb gelezen op internet dat bij reloop de cuetoetsen niet het beste onderdeel zijn, ook zag ik ergens staan dat een reparatie 100 euro kost als je het bij reloop zelf laat repareren (dat komt door de hoge arbeidskosten).

Ook had ik gelezen dat je dit zelf op kan lossen alleen moet je dan in je apparaat gaan solderen, ik ben niet geweldig handig met dit soort technische ingrepen maar 100 euro vind ik ook weer te duur om 1 toets te repareren.

Ik had een vraagje, zou iemand weten of dit ergens goedkoper of iets kan?

Met vriendelijke groet,

Robin
      Vaak is dit de knop en mechanisme daaronder. Dit zijn beide gevoelige dingen voor een cdspeler. Maar dit wil ook zeggen dat er toch een keer fors mee om gegaan is, door de vorige eigenaar. En als het allebei kapot is, kan je ong. wel zo'n €100,- kwijt zijn.

Maar dat zou ik een keer nakijken door hem open te maken, als ik jou was.

Comment

Muziek -> DJ-gear & effects

Comment

Ik heb deze reacties helemaal niet meer gezien? En wat bedoel je daarmee Rick? Ondertussen had ik hem al opgestuurd voor reparatie, dat is wel balen want ik woon 5 minuten van Leiden af.. :c

Maar dit topic kan gesloten worden want het is opgelost.

Comment

Je topic stond in de categorie 'muziek'. Zodoende heb ik hem verplaatst naar 'DJ-gear & effects'.

Daarnaast houden we topics doorgaans open, om eventuele vragen in de toekomst op te kunnen vangen.

Comment

@ robin

je moet zelf af en toe checken op het forum, want je krijgt volgens mij geen berichten via mail ofzo.

kan je dit instellen, rick?

Comment

Ja moet je meer opties aanklikken en dan abboneren op dit topic.

Comment

Dat heb ik maar ik had geen mail gekregen...

Comment

Je kan dan nog iets instellen, namelijk wanneer je een mailtje krijgt. Misschien heb je hem op wekelijkse staan?
                    Het is ook zo dat als er gereageerd wordt, en je krijgt een mailtje, maar gaat niet naar het forum, dat er dan geen mailtjes meer komen. Daar al aan gedacht?

Comment

Working...
                    X