Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio Radius 1000 MIDI

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Audio Radius 1000 MIDI

Hallo,

Ik had een vraag, is het mogelijk om de MIDI van American Audio Radius uit te breiden? Zo wil ik bijvoorbeeld de titel, BPM en tijd over in de display zetten, maar ik heb geen idee hoe dit moet (ben nieuw met MIDI), en is dit uberhaupt mogelijk? Er zit wel een MIDI-LEARN functie op..

Verder wil ik ook de led ring er in laten bewegen. Is dit ook mogelijk?

Alvast bedankt,
    Milan

Met midi kan je dat niet aanpassen. Met midi kun je computer software (zoals Traktor) bedienen.

Comment

Oké das jammer :( Had graag de display en led ring anders gezien

Comment

Wat is dan MIDI out bij Traktor?
        En waarom is het wel mogelijk om de ledjes in play knop, cue knop enzovoort aan te sturen?
        Last edited by DynaSpan; Monday-21-05-2012, 17:31.

Comment

Heb dezelfde en ik vervloek ze atm. (Uit pure frustratie qua mapping mogelijkheden voorlopig een Vestax Typhoon gekocht om toch een beetje deftig te kunnen draaien met Traktor op feestjes) Zoals je zegt lukken play en cue enz. wel maar om de een of andere reden reageerd het jogwheel gewoon niet (heb al vrij veel geprobeerd) als je twee x Radius tegelijk gebruikt.

Enige dat ik kan zeggen is google/youtube/traktorbible/djtechtools (maar daar zit ik al op alhoewel you never know) tot je oplossingen vind aangezien ze het normaal horen te doen.

Moest ik zelf een oplossing vinden dan meld ik het je maar voorlopig blijft het prutswerk en zijn die Radius cd spelers vooral goede CD spelers en vind ik hun midi mogelijkheden allesbehalve.

Comment

Erg jammer ja. Ik ga me eens verdiepen in MIDI - mapping en misschien dat ik er nog iets uit kan halen

Comment

Als ze bij ons aangeschaft zijn kun je uiteraard de helpdesk altijd contacteren als je er niet uit komt.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Als ze bij ons aangeschaft zijn kun je uiteraard de helpdesk altijd contacteren als je er niet uit komt.
                Ik wil gewoon de MIDI wat uitgebreider, dat het scherm en led ring werkt :p

Comment

En als ik ze niet bij jullie gekocht heb maar jullie schijnbaar wel degelijke midi setups kennen?

kwantakosta dan en ben je zeker dat de helpdesk een oplossing heeft om mijn 2 x Radius via midi traktor te laten aansturen (en dan doel ik op meer dan enkel de play / cue en blader knoppen)

Edit: Aangezien ik wel geintresseerd zou zijn om al mijn knoppen werkend te krijgen van de 2 Radius 1000 s als midi zodoende ik mijn midi controller aan de kant kan gooien (plaatsbesparing en dergelijke). Voorlopig kom ik er niet aan uit om meer dan een play en een cue en wat learn knoppen aan te wijzen (en had reeds eens 2 x NDX900 getest in een lokale shop en daar werkte wel alles perfect).

Comment

En als ik ze niet bij jullie gekocht heb maar jullie schijnbaar wel degelijke midi setups kennen?
                    Of één van ons die setup ooit eens gemaakt heeft weet ik niet. Maar vaak zijn we niet de beroerdste om even te kijken wanneer je een setup wilt maken die niet 'out of the box' ondersteund wordt.

Daarnaast leveren we uiteraard geen support op producten die niet bij ons zijn aangeschaft. ;)

Comment

Of één van ons die setup ooit eens gemaakt heeft weet ik niet. Maar vaak zijn we niet de beroerdste om even te kijken wanneer je een setup wilt maken die niet 'out of the box' ondersteund wordt.

Daarnaast leveren we uiteraard geen support op producten die niet bij ons zijn aangeschaft. ;)
                      Met die zin wou ik eerder zeggen: wat zou het mij kosten om een werkende midi mapping te verkrijgen voor 2 x Radius? :p

Maar goed, ik neem aan dat jullie enkel hardware verkopen maar geen diensten zoals het programmeren van hardware (indien het niet verkocht is door jullie shop wil ik zeggen).

Buiten dat, jullie moeten het vermoedelijk nog maken dus dan sta ik even ver. Want hoe ik een mapping moet maken weet ik (enkel werkt de Radius om een of andere reden enorm tegen terwijl het bij een boel andere cd spelers met midi of controllers altijd al gelukt is om een custom mapping te maken). Ben een noob qua licht en geluid (wegens jaren eruit) maar niet qua platendraaiers of midi controllers :)

Edit: mare als ik dit omzeil door 1 Radius 1000 erbij te kopen dan kan ik dus wel support krijgen naderhand voor een leuke mapping hums mogelijkheden
                      Last edited by SqueeZr; Tuesday-22-05-2012, 14:57.

Comment

Maar goed ik neem aan dat jullie enkel hardware verkopen maar geen diensten zoals het programmeren van hardware
                        Is niet waar, want we doen onder andere ook installatieklussen voor horeca/bedrijven en hebben ook een Sunlite cursus in de webshop staan (krijg je in 1.5 uur tijd les over de software). Om maar wat te noemen. ;)

En heb je dit overigens al eens geprobeerd?

Comment

Is niet waar, want we doen onder andere ook installatieklussen voor horeca/bedrijven en hebben ook een Sunlite cursus in de webshop staan (krijg je in 1.5 uur tijd les over de software). Om maar wat te noemen. ;)

En heb je dit overigens al eens geprobeerd?
                          Allang geprobeerd :) het werkt half en half zeg maar. Maar maakt niet uit houd je enorm bezig terwijl ik allang aan het uitkijken ben om de set Radiussen in te wisselen voor een set NDX900 s of Denon SC3900 s (hangt er vanaf hoe duur ik uitkom met het licht).

Edit: Ik heb feitelijk een bedrijf (bijberoep al heeft het niks met DJ en te maken al word dit herbekeken dus ik kan een dienst bestellen? :) )
                          Last edited by SqueeZr; Tuesday-22-05-2012, 15:06.

Comment

Working...
                          X