Announcement

Collapse
No announcement yet.

Filter button toewijzen Traktor S2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Filter button toewijzen Traktor S2

Beste muziekliefhebbers,

Ik heb een maand of 3 geleden een Traktor S2 aangeschaft, en ik moet zeggen wat een Mean Machine. Ik geniet hier nog dagelijks met volle teugen van en begin het DJ'en steeds meer onder de knie te krijgen.

Omdat ik het heel tof zou vinden om op een directe manier de filter te gebruiken wil ik deze graag toewijzen aan een knop op de hardware.

Nou heb ik vele youtube tutorials bekeken en het lijkt dat ze andere versies van traktor gebruiken (ik gebruik Traktor Pro 2, meegeleverd met de Traktor S2. Ook shift+gain werkt niet. Ik ben niet thuis in het mappen en heb ook niet de behoefte om dit gedetaileerd aan te gaan passen ik wil enkel de filter hier op instellen.

En is het verstandig om de filter op de gain knoppen in te stellen of de main-volume (deze heeft toch geen functie) Ik hoor het graag. Eventueel hulp op afstand.

Kijk eens hier. Hier vind je diverse mappings voor download.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
      http://maps.djtechtools.com/
      Kijk eens hier. Hier vind je diverse mappings voor download.
      Maar ik wil alles standaard behouden, behalve de filters, op de gain bijvoorbeeld

Comment

Dan moet je zelf even wat met de mapping klooien!

Comment

Google ff op hoe mappen of Howto Map in Traktor Tuto
          en anders moet je zoals gezegd toch ff op djtechtools kijken tussen de tutorials hoe je zelf knoppen mapped.

Is perfect mogelijk om je gain knoppen als effect knoppen te mappen via de *learn* functie in traktor

Comment

Working...
          X