Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DNS 3500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DNS 3500

Ben al een tijdje aan het rommelen met 2 midi controllers en traktor pro2
    met 2 Reloop contour controllers.
    "Te simpel" "sync knop geen skils" en je ken ze wel toch maar eens aan het kijken voor CDJ's (heb ooit met 2 Technics sl1200mk2 gedraaid in "De Escape")
    Maar met die platen zuilen heb ik geen zin in.

Aan het rond kijken voor een setje Pioneers kom je in mijn situatie "wajong+eigen bijdrage" niet verder met je vacantiegeld dan een setje gammele CDJ 1000 MK2 die volgens mij geen mp3 doet.
    Of een setje cdj-200 die er uit zien als of ze bij Skytec vandaan komen.

Nu ken ik lokaal hier in de buurt
    Een net setje Denon DS 3500's voor 500,- overnemen.

Die draaiende platter ziet er geweldig uit maar zijn het een beetje goede spelers en de prijs. volgens mij is die niet slecht.

Is je bedoeling om deze als midi controllers te gaan gebruiken in je Traktor Pro?

Reden van vragen is het feit dat (kan me vergissen) voor zover ik weet de DNS3500 geen midi support?

Je kan er natuurlijk Time code op loslaten maar dat betekend weer x aantal euro erbij meteen als je het deftig wilt doen.

Indien het je bedoeling was om zowel CD s te draaien alsook je midi nog altijd te gebruiken raad ik je eerder een koppel DNS1200 s aan of Numark NDX900 s. (eerste zal net onder de 1000 euro eindigen nieuwprijs/tweede kost je 800 euro nieuwprijs tweedehands moet het wel te vinden zijn als set regio 500 euro)

Indien je ze perse wilt heb ik geen idee wat ze tweedehands waard zijn al lijken ze toch al veroudert, zullen vast wel goede cd spelers zijn maar ik lees op meerdere review sites dat het bij deze serie vooral bij de look van vinyl draaien blijft maar niet bij de feeling (was ook 1 van hun eerste met de vinyl platters dus njah).

Edit: hoef je geen midi support en enkel mp3 vereist dan zal het vast een goede cd speler zijn (zie enkel negatieve kritiek dat het jammer genoeg enkel bij de look van vinyl blijft maar niet de feeling schenkt).
    Last edited by SqueeZr; Tuesday-22-05-2012, 20:36.

Comment

Lijkt mij ook wel wat.
      Net een afspraak gemaakt setje DNS 1200's voor 400,-
      Dat midi is ook wel nice kunnen de reloops in de verkoop met de zelfde controller cd en traktor is wel makkelijk.
      vind die 3500 er wel geweldig uit zien, die 1200'a zijn zo eh klein :P

Comment

Heb je ook een punt maar langs de andere kant ga ik toch voor het pakket wat kan het allemaal tov. de looks :)

Je kan overigens ook een stel 3700 s zoeken das de opvolger dacht ik van je 3500 werken al veel beter en hebben ook Midi :) Moet ook al tweedehands aan aangename prijsjes te vinden zijn al zal dat in setprijs tweedehands vermoedelijk wel hoger dan die 500 euro liggen.

Edit vooral als je nog even wacht en goed uitkijkt kan de 3700 een leuk alternatief worden tweedehands want ik zie in verscheidene webshops de prijs al droppen hiervan sinds de invoering van de nieuwe SC3900 alsook het feit dat ze tweedehands beginnen te verschijnen zal de prijs ook wel droppen naargelang de vraagprijs bij webshops daalt (je hebt nu eenmaal mensen die hun perfecte players verkopen omdat er terug een nieuwe variant uitgekomen is :) )
        Last edited by SqueeZr; Tuesday-22-05-2012, 21:40.

Comment

Ik heb 2x D'n-s3700 te koop. Uiterste prijs €750,- voor 2 stuks.

Comment

Sjah 750,- heb ik niet helaas

Comment

@Angelo wat is de staat van die Denons alsook hoe oud/enige minpunten (schade) foto?

Comment

Working...
              X