Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj-setup vraag.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

rmx-40 heb ik eigenlijk erbij gekregen, bij de cd-spelers. ma ik krijg er niks meer uit. ms iemand een idee wat het probleem kan zijn. Werkte nog zei mijn broerke. Maar hier deed 'm niet meer veel.

Comment

De Traktor Audio 2 van Native Instruments is de kleinste audio DJ interface ter wereld, maar met een groots geluid. Ideaal voor DJ’s die alleen maar twee stereo uitgangen, en geen ingangen nodig hebben.

Dan kan je de audio van ieder deck in Traktor (tot 2 althans) naar je mixer verzenden waarbij ieder deck 1 line in is (zoals 1 cd speler) en dan kan je de muziek crossfaden op je mengpaneel.

Is niet echt nodig je kan ook de crossfader op je midi controller gebruiken en 1 line in van je midi controller naar mengpaneel sturen maar ik mix liever alles op 1 bak (dus mijn mengpaneel)

Edit: Neem eens foto s van hoe hij ingesteld staat (aansluitingen achteraan alsook knoppen bovenaan je mengpaneel) want vanop afstand roepen van het is dit of dat is nogal moeilijk. Je broer beweerd wel dat hij werkend naar jou gegaan is dus lijkt het mij om eerst even te checken of je geen instelling verkeerd hebt gezet. En anders je broer er even naar laten kijken of ff mee naar een shop gaan en hun even laten kijken?

Comment

tis dat wat ik ook het liefste wil doen eigenlijk. Alleen op het mengpaneel.
        In ieder geval al ne merci aan allebei

Comment

Ik heb een nogal lui broer :)

Comment

Maar gisteren toen ik het had geprobeerd. Heb ik gewoon 2 cd-spelers op dat mengpaneel aangesloten en m'n monitors. indicator van channel waar cd op stond werkte wel. Master-indicator niet. En ik had de juiste openstaan :)

Comment

Dat de master indicator niks zegt wilt niet veel zeggen had ik ook toen ik het ding net thuis uitpakte en was volledig te wijten aan het feit dat mijn volume niet voluit openstond bij dat testen :)

Buiten dat staat je crossfader goed op zulk een moment?

Er komt geluid uit je monitors?

Comment

int midden staat die. Komt geen geluid uit monitors

Comment

Dus alle faders omhoog en je crossfader in het midden en je krijgt geen geluid?

Je monitors zitten ook op de correcte uitgangen aangesloten neem ik aan.

Comment

master 1

Comment

Working...
                    X