Announcement

Collapse
No announcement yet.

Afsluiten van computer in combinatie met Virtual DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afsluiten van computer in combinatie met Virtual DJ

soms als ik 2x op virtual dj klikt dan sluit mn laptop zich automatisch af
    (dit gebeurt de laaste tijd steeds vaker

ligt dit aan mn laptop en moet ik er mee terug naar alternate
    of ligt dit aan virtual dj?

Topictitel veranderd en wat specifieker gemaakt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Sluit een aantal dingen eens uit. Is dit alleen bij Virtual DJ? Heb je een legale versie van Virtual DJ? Wat zijn de specificaties van je laptop? Enz.

Comment

ik heb een illigale versie van virtual dj
      maar ik heb hem gescand met avg en er zitten geen virussen in

ik heb het alleen nog maar gehad als ik 2x op virtual dj klik maar het kan ook zijn dat het bij een ander programma ook is als ik er meerde keren op klik

de spec. van mn laptop:

processor: AMD turion x2 dual-core mobile rm-70 2.00 GHZ
      Geheugen (RAM) 4,00 GB
      32 bits besturingssysteem
      windows vista service pack 1

Comment

1. Je geeft aan dat het een illegale versie is. Daar kan direct het probleem in zitten. Virus of niet, ik heb al een gehoord van een bug die 'expres' in illegale versies gestopt wordt zodat jij het origineel gaat kopen...
        Wanneer je de legale versie zou hebben kon je eens contact opnemen met Virtual DJ.
        2. "Het kan ook zijn dat het bij een ander programma ook is"
        Ben je dat al tegengekomen?

Aan je specificaties kan het niet liggen..

Comment

2 bij een ander programma ben ik het nog niet tegengekomen
          heb in ieder geval virtual dj verwijderd.

is er een ander programma waarmee ik virtual dj kan vervangen
          een heel mischien ook legaal/gratis te downloaden is?

Comment

ik heb zelf ook de illegale versie van virtual dj en heb helemaal geen last van dat soort dingen.
            ik denkt niet dat je een progamma als virtual dj gratis kunt vinden.

Comment

Nee, omdat er veel ontwikkelingskosten e.d. in zitten. Die ze er uit proberen te halen door een redelijke prijs te vragen voor het product.
              Er zijn wel enkele programmaatjes op de markt die gratis zijn, maar kan niet meer op de namen komen..

Comment

winamp, maar daar kun je niet echt mee dj-en.

Comment

Winamp is inderdaad geen DJ-programma, en daar draait het nu wel om.

2 seconden googelen leverde mij het volgende op klik
                  En KraMixer gebruikte ik heel vroeger nog. Maar het nadeel was wel dat je iedere keer je collectie moest indexeren, en met een ca. 1000 tracks kreeg hij al moeite, vandaar dat ik dit niet meer gebruik.
                  En ik heb ook nog Zulu gevonden.

Keuze zat om eens iets anders te proberen om te kijken of daar geen problemen mee zijn, lijkt me. ;)
                  Last edited by Rick; Saturday-11-04-2009, 19:40. Reason: Link weggehaald.. download had adware er 'gratis' bij zitten.

Comment

Oei... ik had net KraMixer nogmaals gedownload om eens te kijken wat er in die tijd zoal veranderd is, maar mijn virusscanner slaat op hol, omdat er adware bij zit. Niet downloaden dus!

Comment

wat is adware?

Comment

Programmaatje dat mee wordt geïnstalleerd en om de zoveel tijd eens een popupje opent met wat ongewenste reclame er in. Hoogst vervelend dus.

Comment

Originally posted by stinos2000 View Post
                          winamp, maar daar kun je niet echt mee dj-en.
                          Ik heb het ze wel eens zien doen, klonk nog niet eens zo verkeerd! Bovendien heb je er ook een leuke ShoutCast plugin voor, en het starten van nummers is vrijwel meteen. Dus het ís in feite mogelijk. Maar handig? Niet echt...

Comment

Waar je ook eens naar kan kijken is Mixmeister of Torq. Uiteraard verkrijgbaar bij bax (maar ook torrents ;)) Mochten deze programma's niets voor je zijn kan je altijd in je register de Virtual DJ bestand wissen en deze op nieuw laten registreren.
                            Om in je register te komen uitvoeren ---> regedit.

Comment

Working...
                            X