Rick houd het forum ook netjes bij als ik dan naar de post datums en tijden kijk denk ik dat dit ook in de tijd van bax gebeurt. Ook worden de kosten en weet ik allemaal wat door bax gedragen. Ik zie het als een extra service van bax dat er een forum is. Kortom voor mij is er een vrij duidelijk verband tussen bax forum en bax shop.
En ja, het is dan ook deels de bedoeling om passend advies te geven en te zorgen dat er wat centjes in de kassalade terecht komen, aan het eind van de maand wil ik ook graag mijn rekening gevuld zien. :mrgreen: Aan de andere kant wordt het forum ook steeds meer een kennisbank met technische vraagstukken, waar we in de toekomst wellicht nog mooi gebruik van kunnen maken. We zijn nu onder meer bezig om te kijken naar een FAQ-mogelijkheid per artikel in de webshop.
Dat mensen hier komen om vragen te stellen en hun materiaal bij een ander kopen, daar ontkom je toch niet aan. Gebeurt bij de helpdesk ook wel eens. Toch hopen we dat door onze serviceverlening, kennis, prijzen en uitstraling iemand toch eerder voor ons kiest.
Maar aangezien wij de kosten dragen om het forum draaiende te houden en vanuit Bax op deze manier ondersteuning bieden voor ons assortiment, willen we geen verwijzingen naar andere winkels, danwel webshops of andere verkooppunten. Bij de Albert Heijn roep je ook niet dat iedereen maar naar Jumbo moet gaan. ;)
Vanaf hier weer back ontopic, mochten er vragen zijn over bovenstaande dan kun je me een PM sturen.
Comment