Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met wat hulp van squeeZr heb ik toch een droomsetje gevonden ik ga ze na mijn verjaardag kopen bedankt allemaal!

Dit word hem: SET_bax-shop.nl/Behringer 1031A Studio SET 2x Studiomonitor, Stands, Pads

Voor €252 euro (link werkt niet)
    Via music store

Wat vinden jullie ervan?
    Last edited by snekfrek; Monday-28-05-2012, 13:41. Reason: *verkeerde link*

Comment

Link werkt niet aangezien dit HET forum is van EEN shop. Met andere woorden links van andere webshops/shops zijn verboden.

Ik ga niet roepen dat ikzelf nooit in andere shops iets koop maar als ik op Bax om raad vraag dan koop ik ook op Bax

Betreffende droomsetje het is een leuke instapper set :) veel plezier ermee.

Comment

Heb je geen versterker meer nodig en zit best een redelijk geluid in gezien de prijs.

Comment

Ja van de site wist ik
          En de monitoren het zijn precies de zelfde als bax ook 2x en de standaartd en die dingen voor erop te zetten voor 40 euro minder
          Meer voor minder dus.
          Daarom koop ik ze via die site

Comment

Waarom vraag je dan ook niet daar om advies?

Wat je verder ook kunt doen is de goedkopere prijs bij bax melden en dan krijg je vaak het zelfde aanbod. Internet is groot heel erg groot. Bax heeft veel heel erg veel producten. Je kan dus nooit alles heel de tijd bijhouden. Er zal dus ook wel eens een prijs op een andere site lager zijn. Meld dit met de link en dan komt het meestal gewoon goed.

Vind het wel een beetje een goedkope streek om eerst bij de ene advies en alles te vragen en dan houdoe en bedankt. Vooral omdat bax de service heeft van geef maar aan wat het elders kost en wie weet kunnen wij mee.

Ik zou zeggen succes met je setje maar ik zou een kartonnen zak over me hoofd trekken en niet meer met me problemen hier terug komen. Dan zou ik ook met me problemen lekker naar die andere winkel gaan.

Comment

Je hebt inderdaad wel gelijk ik heb de prijs ook aangegeven als de prijs omlaag gaat koop ik ze natuurlijk op bax maar ik ben net 13 dus ik kan niet snel aan veel geld komen

Comment

De prijs gaat in de shop meestal niet omlaag. Maar via de mail kan je (als ze akkoord gaan met de lagere prijs) kan je deze meestal via de mail bestellen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                  Waarom vraag je dan ook niet daar om advies?

Vind het wel een beetje een goedkope streek om eerst bij de ene advies en alles te vragen en dan houdoe en bedankt. Vooral omdat bax de service heeft van geef maar aan wat het elders kost en wie weet kunnen wij mee.

Ik zou zeggen succes met je setje maar ik zou een kartonnen zak over me hoofd trekken en niet meer met me problemen hier terug komen. Dan zou ik ook met me problemen lekker naar die andere winkel gaan.
                  Dat was dus hetgeen ik op doelde :) Ik dacht ik ga deze ff proberen helpen heeft Rick het ff minder druk en dan lees je *Besteld bij andere winkel* Niet dat ik er iets op verdien of je bij Bax of niet bij Bax koopt maar als ik op het Bax forum iets aanraad dan vind ik het wel zo netjes dat men gewoon bij Bax aankoopt :) Zeker als ik naderhand er ook nog eens bij lees *Met wat hulp van SqueeZr heb ik eindelijk mijn droomsetje gevonden heb hem ELDERS gekocht* Ik wou je helpen met raad op Bax en geef om mijn reputatie dus zou ik het aangenaam vinden moest je ff editten dat ik je hoe dan ook enkel naar de producten op Bax gestuurd heb vooraleer iemand conclusies trekt en zaken verdraait.
                  Last edited by SqueeZr; Monday-28-05-2012, 21:44.

Comment

Ronnie,

Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
                    Dat er op het forum geen links naar andere webshops geplaatst mag worden daar ben ik het mee eens, dat doe je niet maar om advies vragen op het forum en het product niet bij bax kopen, daar zie ik niets verkeerd mee, het forum telt honderden leden die niets met bax te maken hebben maar toch hun ervaring willen delen met anderen, als de medewerkers van bax niet reageren op dit soort postings daar kan ik inkomen maar een ander lid mag daar toch op antwoorden, ook al koopt de topic starter het product niet bij bax, het forum moet los staan van de webshop en iedereen mag toch kopen waar hij wil?

Comment

Langs de ene kant is het een forum jups langs de andere kant staat er jammer genoeg in de forumregels het volgende:

2. Reclame
                      Iedere vorm van zogenaamde ‘spam’ is verboden. Hieronder verstaan we het zonder verder onderwerp plaatsen van:
                      - reclame-uitingen voor commerciële producten, diensten of websites
                      - reclame-uitingen om eigen materiaal aan te bieden (uitzondering op deze regel is de sub categorie ‘2e hands aanbiedingen)
                      - oproepen tot deelname aan onderzoeken, enquêtes, prijsvragen of andere activiteiten buiten Bax-shop.nl om
                      - verwijzingen naar producten van andere webshops
                      Strikt gezien mogen we enkel zaken aanraden van Bax, enkel over Bax spreken enz. enz. enz.

Persoonlijk snap ik die regels wel aangezien Bax in the end een bedrijf is en dan heb je niet graag reclame voor concurrentie op je eigen bedrijfssite/forum. Edit ik ga overigens ook akkoord met die regels :)

Edit: Waar het dus mis loopt is het feit dat hij loopt te schreeuwen van Heb het voor zoveel minder euro bij DIE shop gekocht (voorafgaand met met de hulp van SqueeZr)

1. Hij maakt duidelijk reclame voor die andere shop.
                      2. Wss. denkt hij nog niet eens zo ver maar hij betrekt er mij bij (neem nu dat Rick het ff verkeerd leest en in een slecht humeur is kan hij 2 mensen bannen hiervoor en zou hij conform de regels netjes zijn werk gedaan hebben *nu kennen we Rick wel als iemand die veel geduld heeft en zoiets niet een twee drie doet maar goed*

Waar mensen hun spul kopen boeit mij niet zozeer en geef ik je dan wel weer gelijk in Mol dat is aan eenieder vrij om te beslissen, heb zelf totnogtoe nog maar 1 keer iets gekocht bij Bax al stel ik wel reeds een tijdje twee grote beslissingen uit zowel Licht als Geluid en zit de kans er hoog in dat Bax de winkel van aankopen word wegens veel hulp ontvangen van Rick alsook andere leden op het Bax forum alsook het feit dat ik Bax pas leerde kennen nadat 80% van mijn spul gekocht was.

Nuja ik ga way offtopic nu.

@Topicstarter veel plezier gewenst met je keuze en kan je zoals gevraagd even duidelijk maken dat ik je ENKEL naar BAX producten heb gestuurd en dat je op eigen initiatief bij een andere winkel bent gaan kopen (je kan mss. ook beter de vermelding van die andere shop weghalen in je eigen voordeel :) ) Dank bij voorbaat
                      Last edited by SqueeZr; Monday-28-05-2012, 22:19.

Comment

Oke ff oftopic.

Ik vind het prima dat ze het ergens anders halen. Niets mis mee. Niemand is verplicht bij bax te bestellen (gelukkig niet)

Maar ik vind het een beetje als een proefrit nemen bij dealer a en dan de zelfde auto bij dealer b kopen.

Het forum staat niet los van bax. Kijk eens in de browser balk. Staat volgens mij gewoon www.bax-shop.nl/forum Erg duidelijk dat het dus om het forum van bax gaat. Als ik op een gewoon algemeen forum advies vraag vind ik het anders.

Rick houd het forum ook netjes bij als ik dan naar de post datums en tijden kijk denk ik dat dit ook in de tijd van bax gebeurt. Ook worden de kosten en weet ik allemaal wat door bax gedragen. Ik zie het als een extra service van bax dat er een forum is. Kortom voor mij is er een vrij duidelijk verband tussen bax forum en bax shop.

Als je het dan al ergens anders haalt. ( kan ik vind het nog steeds prima ) Ga het dan niet zo overdreven lopen roepen en schreeuwen op een forum van een andere winkel van ik heb dit of dat voor 40 euro minder daar kunnen krijgen. Hou dat dat gewoon voor je. Hoeft niemand te weten en krijg je deze discussie ook niet ;)

Comment

En dan heb ik nog een vraagje die nog verder offtopic gaat: schrijf je Ronny met een y of met ie, Ronnie.

Comment

Ten eerste sorry dat ik een andere site er mee betrokken heb
                            Ik probeerde geen reclame te maken ofzo en ten tweede nog steeds heb ik niet gezegd dat ik niet bij bax ga bestellen ik bedoelde alleen even om daarmee te verglijken en ook de prijs aan te geven bij het product somigge van jullie hebben het iets anders opgevat maar dus zo bedoelde ik het niet
                            Jullie hebben me allemaal heel goed geholpen en niemand hoeft zich druk te maken dat ik bax shop in de steek laat.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                              En dan heb ik nog een vraagje die nog verder offtopic gaat: schrijf je Ronny met een y of met ie, Ronnie.
                              Tadaaa

Niet dat ik me er druk over kan maken hoor.

Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat het ooit ergens fout is gegaan dan belde ik morgen alweer een bepaald bedrijf in goes op voor nieuw speelgoed.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                                Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat het ooit ergens fout is gegaan dan belde ik morgen alweer een bepaald bedrijf in goes op voor nieuw speelgoed.
                                Goh, welk bedrijf kan dan nou zijn...

Beetje verwarrend want in dit topic schreef 'mol' het met 'ie', en in het "Ronny zijn dagje uit naar België" topic schreef 'mol' dit met een 'Y'

Comment

Working...
                                X