Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe boxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rick houd het forum ook netjes bij als ik dan naar de post datums en tijden kijk denk ik dat dit ook in de tijd van bax gebeurt. Ook worden de kosten en weet ik allemaal wat door bax gedragen. Ik zie het als een extra service van bax dat er een forum is. Kortom voor mij is er een vrij duidelijk verband tussen bax forum en bax shop.
    Het forum moet je zien als een verlengstuk van de webshop waar meer technische vragen en gebruikservaringen aan bod komen. Het beheer van het forum probeer ik zoveel mogelijk bij te houden en gebeurt vaak meerdere malen per dag eventjes tussendoor.

En ja, het is dan ook deels de bedoeling om passend advies te geven en te zorgen dat er wat centjes in de kassalade terecht komen, aan het eind van de maand wil ik ook graag mijn rekening gevuld zien. :mrgreen: Aan de andere kant wordt het forum ook steeds meer een kennisbank met technische vraagstukken, waar we in de toekomst wellicht nog mooi gebruik van kunnen maken. We zijn nu onder meer bezig om te kijken naar een FAQ-mogelijkheid per artikel in de webshop.

Dat mensen hier komen om vragen te stellen en hun materiaal bij een ander kopen, daar ontkom je toch niet aan. Gebeurt bij de helpdesk ook wel eens. Toch hopen we dat door onze serviceverlening, kennis, prijzen en uitstraling iemand toch eerder voor ons kiest.
    Maar aangezien wij de kosten dragen om het forum draaiende te houden en vanuit Bax op deze manier ondersteuning bieden voor ons assortiment, willen we geen verwijzingen naar andere winkels, danwel webshops of andere verkooppunten. Bij de Albert Heijn roep je ook niet dat iedereen maar naar Jumbo moet gaan. ;)

Vanaf hier weer back ontopic, mochten er vragen zijn over bovenstaande dan kun je me een PM sturen.

Comment

Wel erg offtopic maar mischien een leuk idee om bij de complete geluidsets aan te duiden tot hoeveel man deze toereikend zijn.

Iets in de trent van:

- Fuif tot 100 man
      - Spraak/zang tot 150 man

Kan ervoor zorgen dat er een boel onnodige vragen vermeden worden alsook lijkt het mij persoonlijk wel handiger werken.

Sorry voor het offtopic bericht maar probeer wat mee te denken hoe je de shop/forum kan verbeteren (kan ook een slecht idee zijn trouwens :p )

Comment

Is niet te doen. Dan moeten we namelijk zóveel verschillende situaties omschrijven dat we daar veel te veel tijd aan kwijt zijn. Binnen/buiten? Grote zaal, kleine zaal? Hoe groot is een grote zaal? 100 tieners op stampvolume, of 50 bejaarden? Noem het maar op.

Voor advies op maat kun je het beste de helpdesk contacteren met je budget, wensen en toepassing. Een beukset voor 250 man in een buiten-omgeving is namelijk heel anders dan 100 man op een bruiloft in een krappe ruimte. Je moet met teveel variabelen rekening houden.

Comment

Working...
        X