Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark CDX probleem / Reparatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark CDX probleem / Reparatie

Ik heb van de week een 2e hands numark cdx cd speler besteld. De speler was werkend te zien maar ivm met afstand laten opsturen.
    Vanmorgen het pakketje ontvangen, alles aangesloten en getest. De cd speler leek te ratelen al toen ik het pakketje openmaakte (waarschijnlijk iets los gegaan, klinkt als een schroefje ofzo). Waarschijnlijk bij de post gebeurd want degene waar ik hem had gekocht was deze problemen nog niet tegengekomen en had hem voor verzending nog getest).
    Afijn, ik ging testen en deed een cdtje erin (dat vrij snel werd ingaden), drukte op play met de platter draaiende stand maar ik kon niks afspelen (ook niet mer motor off instelling) Wel kon ik dmv met de platter te draaien door het nummer scrollen. Beide play knoppen werken niet en ook kan ik niet het aantal sec. Brake / Start instellen door aan de wieltjes te draaien boven beide play.
    Het wil er dus op lijken dat het onderste gedeelte helemaal niet meer reageert inclusief de platter.

Zijn er mensen die ook een CDX hebben en die weten wat dit probleem kan zijn en of dit evt., zelf te solderen valt en op welke manier?

Hopelijk kan iemand me meer hierover vertellen
    Alvast bedankt!

Even het topic omhoog pompen aangezien er nog geen reacties zijn gekomen. Een vriend van me heeft me aangeraden beter even naar een numark dealer te gaan, kan iemand me misschien vertellen waar deze zitten en wat ongeveer de kosten van deze repreratie zal zijn? (Ik kom vrijwel niks tegen over dit probleem of over numark dealers in de buurt waar ik dit probleem kan fixen, en wil hem toch graag laten fixen aangezien ik dit een erg fijne speler vind als fijner dan pioneer) Ik woon in Limburg dus hoop dat iemand me kan zeggen waar ik dit soort reparaties kan doen in de buurt ? Ik heb Muzet in Hoensbroek al een maltje gestuurd over dit probleem maar deze reageren niet terug.
    Last edited by dn1984; Saturday-09-06-2012, 22:14.

Comment

Ten eerste zou ik zelf nooit producten laten opsturen, ten tweede moet je er zeker niet zelf aan gaan klooien tenzij je er echt de benodigde kennis voor hebt, maar daar zul je je in moeten verdiepen uiteraard. Persoonlijk zou ik er mee terug gaan naar die kerel, en er voor zorgen dat hij het in orde maakt, want de verzending zorgt er niet voor dat beide play knoppen niet werken enzovoorts. Het is alleen lastig om terug te vallen op een overeenkomst via een tweedehands site omdat het onderling geregeld is, dan moet je maar net met een redelijke persoon te maken hebben. Je kunt verder inderdaad muziekzaken of reparatiezaken benaderen via internet of marktplaats en het probleem voorleggen en een indicatie opvragen van hoeveel het ongeveer gaat kosten, maar ik vrees dat ze het van dichtbij moeten zien aangezien het digitaal is. Want je kunt wel van die plaatjes met nieuwe knoppen bestellen maar ik vrees dat er meer aan de hand is in jouw geval. Succes!

Comment

Je kunt onze helpdesk eens contacteren voor een prijsopgave.

Comment

Working...
        X