Announcement

Collapse
No announcement yet.

broblemen asio driver.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• broblemen asio driver.

ik wil de asio drivers gaan gebruiken die bij de controller bij geleverd werd (reloop digitial jockey interface edition)
    om door mijn koptelefoon teluisteren. nu brobeer ik de asio drivers van de cd te instaleren maar op het einde geeft hij een foutmelding 0000x6 aan (ik weet niet precies hoeveel nullen).

hoe kan ik dan er wel voor zorgen dat ze het wel gaan doen.
    ik heb al gebrobeerd als administrator te instaleren maar dat mocht niet baten.

dus waar haal ik anders asio drivers voor mijn draaitafel??

psss bax hopelijk komt dinsdag mijn studio standaards binnen:D

greets dj donkey kong.

wat heb ik tot nu bereikt ik heb nu de asio drivers van de reloop digital jockey gedownload van hun forum van reloop. (Reloop_DigitalJockeyInterfaceIE2_X64_2.8.40) ik heb deze broberen te instaleren maar mijn pc geeft steeds aan dat er een fout is met instaleren. en bij aparaten
    geeft mijn pc een uitroepsteken en aan dat de drivers niet correct geinstaleerd is. als ik dan brobleem oplosser laat draaien behoud ik de zelfde broblemen.

hij geeft namelijk aan het aperaat niet te kunnen starten.

wie kan mij verder helpen.
    Last edited by donkey kong; Sunday-03-06-2012, 09:32.

Comment

Google op asio4all , kies welke bij je pc kan en installeer deze.

Comment

Ik zou gewoon de klantenservice bellen waar je het zo lekker goedkoop kon kopen. Daar gekocht lijkt mij hun probleem.

Een asio 4 all werkt hier bij mij voor verschillende laptops en geluidskaarten. Zou dus moeten werken. Anders gewoon de helpdesk bellen waar je hem gehaald hebt.

Comment

alle problemen na 1 brobleem is opgelost ik heb maar eens een 3,0 usb poort gwbeuikt en dat verhielp alles.

Comment

Originally posted by donkey kong View Post
            alle problemen na 1 brobleem is opgelost ik heb maar eens een 3,0 usb poort gwbeuikt en dat verhielp alles.
            Ik heb het door de google vertaal machine gehaald. Voor de gene hier die intresse in het resultaat hebben:

Het werkt

Kom op donkey. Ik hoop dat je het met me eens bent dat dit wel een hele erge post is. Als ik je 2 tips mag geven.

1 Lees eerst even zelf je post door voor je op verzenden klikt.
            2 Kun je gewoon echt geen iet of wat leesbaar nederlands gebruik dan gewoon word. Krijg je gewoon mooie rode streepjes onder wat echt niet klopt. Scheelt vast enorm.

Comment

@ Ronennieshow, ik vind zelf dat dit (deels) ook voor jou posten geld. Ik heb daarnet weer een aantal post's van je gelezen en daar staan ook erg vreemde dingen in die zeker ook onderstreept worden door een spellingscontrole. Ik geef jou dus dezelfde tips mee...

Comment

Je zal mij nooit horen zeggen dat ik foutloos typ of schrijf. In tegendeel zelfs. Ik weet van mezelf dat taal me zwakste punt is. Ook ik heb behoorlijk discolexy zoals ze me noemen te pakken.

Maar ik doe in ieder geval wel me best om er iets fatsoenlijks van te maken. Ik probeer in ieder geval het een leesbaar geheel te maken.

Om in 1 zin problemen na bropleem te typen vind ik toch wel erg knap. Ook het woord gwbeuikt was wel een nieuwe voor mij.

Ik verwacht echt niet een wereld wonder. Maar soms zou het toch wel erg prettig zijn als de zinnen een beetje meer leesbaar zijn.

Comment

Back ontopic.

Comment

Working...
                  X