Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe PC.

Na dik 2 / 3 jaar tijd is mijn laptop het langzaam aan het begeven. Dus het is tijd voor een nieuwe laptop of een computer.

Waar ik over na heb gedacht;
    - Event. In te bouwen in een flightcase, zodat het een compact setje is, dus vanaf boven; laptop, Denon DN-HC5000. Stuk compacter dan nu zegmaar ( qua gewicht en grote).

Hij moet goed om kunnen gaan met ITCH. Aangezien hier mijn Denon op draait.

Heeft iemand een tip over zo'n soort systeem of weet je eventueel waar die te verkrijgen zijn? Laat het gerust even weten.

Wat is je budget? Ik kan je nu namelijk wel een dikke 15" MacBook pro gaan aanraadden, maar als je €1000 aan een laptop uit wil geven ga je dat niet redden.;)

Comment

Als eerst, welk besturingssysteem gaat je voorkeur naar uit? OSX, win 7, win Vista??

Comment

Bol.com heeft een mooie aanbieding op het moment voor een HP met i5 Intel, 6GB intern, 500GB hdd en HDMI aansluiting. 17.3 inch voor 599,- (HP Pavilion g7-1390ed)

Comment

Ik weet niet of je het wat vind,
          Maar ik heb nog een laptop te koop staan http://computer-software.marktplaats...r-ferrari.html

Comment

Originally posted by snekfrek View Post
            Ik weet niet of je het wat vind,
            Maar ik heb nog een laptop te koop staan http://computer-software.marktplaats...r-ferrari.html
            Heeft maar erg weinig info erbij staan.

Comment

Ja ik weet meestal niet veel erbij te zetten meestal laat ik mensen die meer willen weten reageren via e-mail

Comment

Budget, zoveel als er nodig is. Wil het deze keer echt goed doen en niet weer na 2 / 3 jaar iets nieuws moeten kopen.

Echter heb ik echt het liefste dat het een computer is, die ik kan gaan inbouwen in een rackje. Scheelt mij een hoop tijd (qua snoertjes, ruimte zoeken).

Comment

Ik heb ongeveer hetzelfde als wat jij wilt (maar dan met Virtual DJ en een Denon HC 4500 controller). Ik gebruik een Dell Vostro 15 inch laptopje, alles ingebouwd in een standaard DJM 800 case van pro dj user. Werkt prima.

Comment

Ik denk dat de 13" 2,8 Ghz versie, of eventueel de 15" 2,4 Ghz versie een goede keus zijn.
                    Linkje

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                      Ik heb ongeveer hetzelfde als wat jij wilt (maar dan met Virtual DJ en een Denon HC 4500 controller). Ik gebruik een Dell Vostro 15 inch laptopje, alles ingebouwd in een standaard DJM 800 case van pro dj user. Werkt prima.
                      Heb je misschien een fototje van het geheel? Want misschien is dat dan wel iets.

Comment

En het besturingssysteem??

Comment

Momenteel even geen fotootje bij de hand. Als ik er straks aan denk zal ik wel even een foto maken. @ Jan Petersen, Dell heeft gewoon Windows (Vista in dit geval, computer komt uit 2008 ).

Comment

Vroeg het eigenlijk aan de ts, naar welk besturingssysteem zijn voorkeur uit gaat!

Eigenlijk is de grote keuze Mac of Windows de grootste vraag!

Comment

Aha, even verkeerd begrepen dan...

Comment

Working...
                              X