Originally posted by rintie
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe PC.
Collapse
X
-
-
Originally posted by Dj-scratch View PostNa dik 2 / 3 jaar tijd is mijn laptop het langzaam aan het begeven. Dus het is tijd voor een nieuwe laptop of een computer.
Waar ik over na heb gedacht;
- Event. In te bouwen in een flightcase, zodat het een compact setje is, dus vanaf boven; laptop, Denon DN-HC5000. Stuk compacter dan nu zegmaar ( qua gewicht en grote).
Hij moet goed om kunnen gaan met ITCH. Aangezien hier mijn Denon op draait.
Heeft iemand een tip over zo'n soort systeem of weet je eventueel waar die te verkrijgen zijn? Laat het gerust even weten.
Kies je toch voor windows adviseer ik je, ga zelf een desktop samenstellen. Heb ik aantal jaren terug ook gedaan. Videokaart heeft het alleen begeven maar dat was met 60 euro weer gefixt en ik heb ook nog voor 60 euro ff 4gb aan ram bij laten zetten en mijn pc kan weer een jaar of 4 sowieso mee.
Wil je toch voor osx, neem gewoon een goede imac of mac pro. Niet de goedkoopste in zijn klasse maar ook niet de duurste. Dan zal die vast heel lang meegaan en hoef je je niet snel te ergeren aan een langzame pc.
Ik hoop dat dit je helpt met je keuze. Ik hoor graag wat het uit eindelijk geworden is.
Comment
-
Originally posted by Mr. Mike View PostTypisch windows kwaaltje. Door die ontelbare updates die je continu krijgt is je laptop/pc zo om te janken.
Kies je toch voor windows adviseer ik je, ga zelf een desktop samenstellen. Heb ik aantal jaren terug ook gedaan. Videokaart heeft het alleen begeven maar dat was met 60 euro weer gefixt en ik heb ook nog voor 60 euro ff 4gb aan ram bij laten zetten en mijn pc kan weer een jaar of 4 sowieso mee.
Wil je toch voor osx, neem gewoon een goede imac of mac pro. Niet de goedkoopste in zijn klasse maar ook niet de duurste. Dan zal die vast heel lang meegaan en hoef je je niet snel te ergeren aan een langzame pc.
Ik hoop dat dit je helpt met je keuze. Ik hoor graag wat het uit eindelijk geworden is.
Comment
-
Originally posted by DjRRRenetjuh View PostMaar laptops kun je tegenwoordig ook gewoon zelf samenstellen... ;)
Het voordeel aan osx is dat het niet continu updates heeft in tegenstelling tot windows. Hierdoor zal je pc/laptop sneller overleden zijn dan een mac. Je investeert dan wel wat meer erin, maar dit zal het zeker waard zijn. In het begin heel erg wennen maar je merkt al snel vele gelijkenissen en het gebruiksgemak van osx.
Comment
-
Wat maakt het eigenlijk uit of je accu nou 1 of 10 uur meegaat, als je het toch alleen maar gebruikt voor tijdens optredens? Je doet hem dan toch wel aan de lader, of ie nou nog 10 % over heeft of 100 %. Je gaat toch niet het risico lopen dat je laptop zomaar uitvalt, alleen maar omdat ie toevallig even zonder stroom zat? Ook handig, als je je lader er aan hebt zitten kan je je batterij uit halen, is er daar dus een contactje vies, heb je er geen last van ;)
Comment
-
Originally posted by DJMa5treat View PostOok handig, als je je lader er aan hebt zitten kan je je batterij uit halen, is er daar dus een contactje vies, heb je er geen last van ;)
Ik ben tevens ook aan het kijken voor een vervangende laptop. Mijn oude: Fujitsu Siemens E8010 is niet zo snel meer.
Ik ga waarschijnlijk voor een: HP Compaq Presario CQ57-366SD
(15,6 inch LED - Intel Core i3-370M - 4 GB - 320 GB HDD)
Comment
Comment