Ik raad persoonlijk een MacBook pro 13.1 inch aan, gaat er nooit spijt van krijgen, een hele juiste investering in mijn ogen, maar het is wel even wennen. Als je het via kennis/vrienden/familie kan regelen uit Canada met overvliegen heb je het nog voor een mooie prijs omgerekend ook!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe PC.
Collapse
X
-
Originally posted by DJ Lars View PostIk haal mijn accu er eigenlijk nooit uit, dus de contactjes zullen ook niet vies zijn.
Ik ben tevens ook aan het kijken voor een vervangende laptop. Mijn oude: Fujitsu Siemens E8010 is niet zo snel meer.
Ik ga waarschijnlijk voor een: HP Compaq Presario CQ57-366SD
(15,6 inch LED - Intel Core i3-370M - 4 GB - 320 GB HDD)
Originally posted by Loranzz View PostIk raad persoonlijk een MacBook pro 13.1 inch aan, gaat er nooit spijt van krijgen, een hele juiste investering in mijn ogen, maar het is wel even wennen. Als je het via kennis/vrienden/familie kan regelen uit Canada met overvliegen heb je het nog voor een mooie prijs omgerekend ook!
Comment
-
Ik heb nu een Intel Pentium M, een 1.7 GHz processor, maar een kloksnelheid van 595 MHz. Klopt iets niet dus, maar de Compaq lijkt me eigenlijk we een goed dingetje met een 2.4 GHz kloksnelheid. Ik wil hem dan ook eerst ergens uittesten alvorens ik hem koop. Maar volgens mij zal het zeker een vooruitgang zijn.
Comment
-
Originally posted by DJ Lars View PostIk haal mijn accu er eigenlijk nooit uit, dus de contactjes zullen ook niet vies zijn.
Ik ben tevens ook aan het kijken voor een vervangende laptop. Mijn oude: Fujitsu Siemens E8010 is niet zo snel meer.
Ik ga waarschijnlijk voor een: HP Compaq Presario CQ57-366SD
(15,6 inch LED - Intel Core i3-370M - 4 GB - 320 GB HDD)
Ik heb nu een Asus. met een i7 procesor, dat werkt echt heel fijn!!
Comment
-
Originally posted by DJ sjamou View PostZou ik niet doen, die heb ik gehad. na een 1 jaar heb ik hem opnieuw geinstalleerd omdat hij virtual DJ niet meer aankon! Wat denk je.. Hij kon nog steeds geen virtual DJ aan.
Ik heb nu een Asus. met een i7 procesor, dat werkt echt heel fijn!!
Ik ga het gewoon proberen, kan hem altijd nog terug brengen (:
Comment
Comment