Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik raad persoonlijk een MacBook pro 13.1 inch aan, gaat er nooit spijt van krijgen, een hele juiste investering in mijn ogen, maar het is wel even wennen. Als je het via kennis/vrienden/familie kan regelen uit Canada met overvliegen heb je het nog voor een mooie prijs omgerekend ook!

Comment

13.3 inch is alleen wel erg klein als computer altijd. Ik nu aan mijn 13.3 inch MacBook eens een los scherm gehangen en dat werkt toch een stuk beter!

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
        Ik haal mijn accu er eigenlijk nooit uit, dus de contactjes zullen ook niet vies zijn.

Ik ben tevens ook aan het kijken voor een vervangende laptop. Mijn oude: Fujitsu Siemens E8010 is niet zo snel meer.
        Ik ga waarschijnlijk voor een: HP Compaq Presario CQ57-366SD
        (15,6 inch LED - Intel Core i3-370M - 4 GB - 320 GB HDD)
        Ik zou als ik jou was minimaal voor een i5 gaan. Deze zijn toch weer een stuk sneller en die zijn er al voor een leuk prijsje. Zelf zou ik geen compaq nemen. Hier heb ik een laptop van gehad en dat is niet echt goede kwaliteit. hp maakt zelf betere computers. 4gb ram en 320gb hdd is voldoende.

Originally posted by Loranzz View Post
        Ik raad persoonlijk een MacBook pro 13.1 inch aan, gaat er nooit spijt van krijgen, een hele juiste investering in mijn ogen, maar het is wel even wennen. Als je het via kennis/vrienden/familie kan regelen uit Canada met overvliegen heb je het nog voor een mooie prijs omgerekend ook!
        totdat je aan de douane staat en kan gaan betalen. Dan is je macbook spontaan een paar honderd euro duurder dan dat je een macbook hier haalt. En nog een belangrijk iets, je hebt hier in nl geen garantie erop. Alleen in amerika en canada.

Comment

Ik heb nu een Intel Pentium M, een 1.7 GHz processor, maar een kloksnelheid van 595 MHz. Klopt iets niet dus, maar de Compaq lijkt me eigenlijk we een goed dingetje met een 2.4 GHz kloksnelheid. Ik wil hem dan ook eerst ergens uittesten alvorens ik hem koop. Maar volgens mij zal het zeker een vooruitgang zijn.

Comment

Ik heb intern afgesproken, of een Macbook pro anders een eigenbouw pc in een flightcase. Begin niet meer aan andere merken. Asus is zo goed als overleden nu, en Sony hier ook. Ik doe het nu maar meteen goed.

[Edit] Het wordt 'n Macbook Pro 13.1 inch.

Comment

Welke van de 2 als je op Apple.com kijkt?

Comment

Dat zal ik bij de winkel zelf navragen welke ik precies nodig heb. Krijg uiteindelijk toch korting op een Apple laptop. Dus voor mij niet zo'n groot verschil.

Comment

Ik weet niet of je al iets gekocht hebt maar zelf vind ik die nieuwe beats hp ook heel mooi

Comment

Ik haal mijn accu er eigenlijk nooit uit, dus de contactjes zullen ook niet vies zijn.

Ik ben tevens ook aan het kijken voor een vervangende laptop. Mijn oude: Fujitsu Siemens E8010 is niet zo snel meer.
                    Ik ga waarschijnlijk voor een: HP Compaq Presario CQ57-366SD
                    (15,6 inch LED - Intel Core i3-370M - 4 GB - 320 GB HDD)
                    Zou ik niet doen, die heb ik gehad. na een 1 jaar heb ik hem opnieuw geinstalleerd omdat hij virtual DJ niet meer aankon! Wat denk je.. Hij kon nog steeds geen virtual DJ aan.

Ik heb nu een Asus. met een i7 procesor, dat werkt echt heel fijn!!

Comment

Originally posted by snekfrek View Post
                      Ik weet niet of je al iets gekocht hebt maar zelf vind ik die nieuwe beats hp ook heel mooi
                      Die is inderdaad echt vet!

Comment

Originally posted by snekfrek View Post
                        Je bedoeld waarschijnlijk de hp dv7-6b70ed?!

Comment

Originally posted by DJ sjamou View Post
                          Zou ik niet doen, die heb ik gehad. na een 1 jaar heb ik hem opnieuw geinstalleerd omdat hij virtual DJ niet meer aankon! Wat denk je.. Hij kon nog steeds geen virtual DJ aan.

Ik heb nu een Asus. met een i7 procesor, dat werkt echt heel fijn!!
                          Had je ook de variant met de i3 processor en niet toevallig de ADM?
                          Ik ga het gewoon proberen, kan hem altijd nog terug brengen (:

Comment

Nee volgens mij is het gewoon beats hp net nieuw en lijkt me echt een mooie dj laptop

Comment

Had je ook de variant met de i3 processor en niet toevallig de ADM?
                              Ik ga het gewoon proberen, kan hem altijd nog terug brengen (:
                              AMD bedoel je?
                              Zoja, die had ik

Comment

Oke, de AMD heeft een processor van 1.9 GHz en dat is 0.5 mindervdan de 2.4 GHz van de Intel. Hoop dat het een goede laptop zal zijn.

Comment

Working...
                                X