Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe PC.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJ Lars View Post
    Oke, de AMD heeft een processor van 1.9 GHz en dat is 0.5 mindervdan de 2.4 GHz van de Intel. Hoop dat het een goede laptop zal zijn.
    Ik denk niet dat het veel gaat schelen, ik denk toch echt dat je beter kan sparen voor een betere laptop, Maar het blijft natuurlijk je eigen keus!:)

Comment

We zijn vandaag even langs geweest. Het wordt 'n 13 inch, zoals het er nu op uitziet. Echter heb ik een vraagje, draait ITCH software in samenwerking met; Denon DN-HC5000 goed? Dus niet dat het scherm te klein is voor dat programma?

Comment

Over mij, ik ga voor de HP Pavilion G6-1320ED, ben door meerdere computerwinkels overtuigd om voor een i5 te gaan omdat deze veel slimmer gebruik maakt van zijn vermogen dan een i3.
        Specificaties HP Pavilion G6-1320ED:
        15,6 inch LED • Intel Core i5-2450M • 4 GB • 500 GB • Intel HD Graphics 3000

Comment

Over mij, ik ga voor de HP Pavilion G6-1320ED, ben door meerdere computerwinkels overtuigd om voor een i5 te gaan omdat deze veel slimmer gebruik maakt van zijn vermogen dan een i3.
          Specificaties HP Pavilion G6-1320ED:
          15,6 inch LED • Intel Core i5-2450M • 4 GB • 500 GB • Intel HD Graphics 3000
          i5 is zeker ten opzichte van i3 een stuk beter. Ik heb die laptop even gegoogled en zag dat je het geheugen ook nog kon uitbereiden met 2GB. Dat is zeker aan te raden. Dat zal je ook wel merken. Met die laptop kan je er weer een aantal jaren tegenaan.

Comment

Bedankt, dit heb ik ook gezien en zal ik na een tijdje als hij merkbaar langzamer wordt gaan doen. Ik ga volgend weekend deze laptop kopen :)

Comment

Bedankt, dit heb ik ook gezien en zal ik na een tijdje als hij merkbaar langzamer wordt gaan doen. Ik ga volgend weekend deze laptop kopen :)
              Ik heb dat begin van het jaar ook met mijn pc laten doen. Van 2gb naar 6 :P dat merkte je wel. Vooral met opstarten merk je dat en je pc staat niet continu op volle toeren te draaien wat ook wel lekker is.

Comment

Ik zou lekker door sparen en voor een Macbook PRO , en dan de oudere versie. Zijn een stuk goedkoper geworden. Werkt echt super fijn, vergeleken met windows. Geen virus scanner nodig... Das ook wel een groot voordeel.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                  Geen virus scanner nodig... Das ook wel een groot voordeel.
                  Die heb je absoluut WEL nodig. Nog geen 2 maanden terug was er een enorme uitbraak van een serieuze worm (bankgegevens e.d.) die aardig om zich heen heeft gegrepen, juist omdat iedereen denkt dat er geen virussen voor OSX zijn. Die zijn er wel en geen virusscanner installeren is ontzettend naïef.

Overigens: als je bankrekening op die manier wordt leeg getrokken gaat de bank dat niet vergoeden...

Comment

Ik heb geen virusscanner en ik heb ook nergens last van gehad.

Comment

Wat is in dit geval dan een goede virusscanner?

Getypt vanaf mijn net nieuwe Macbook Pro 15":D

Comment

Mcaffee, Norton, AVG, etc.
                        Ik neem aan dat deze niet alleen bij windows goed werken maar ook op OSX. Laatst heeft mcaffee nog een trojaans paard opgeruimd. Was ik dus wel blij mee ;) (ik heb dan wel windows)

Comment

Ik heb net mijn nieuwe HP Pavilion G6-1370SD gekocht! Qua virusscanner gebruik ik altijd Microsoft security center; simpel, goed en geen meldingen van wilt u nu op virussen scannen oid. Hij doet het gewoon zelf.

Comment

In een pc zaak zeiden ze tegen mij dat die niet bestond. En ach, ik heb een Asus laptop voor mijn bankzaken, factuurtjes enzovoort.

Comment

Working...
                            X