Announcement

Collapse
No announcement yet.

dn-s3700 met traktor v2.1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dn-s3700 met traktor v2.1

Iemand ervaring met de midimapping voor de denon dn-s3700 in traktor?
    Ik heb de .tsi files gedownload van de traktorbible maar het werkt niet naar behoren.
    Op de spelers staat de laatste firmware ( v2020) en van traktor heb ik versie 2.1.1.. Ik mag upgraden naar 2.5 maar de 3700s kan je hier niet mee gebruiken. hybrid in traktor 2.1 is 2khz en in de nieuwe 2.5 is dit 2,5 khz geworden. 2,5 kunnen de 3700s niet op communiceren. ( 3900s wel)

Mijn probleem met de huidige .tsi files is dat een aantal functies niet werken. o.a. de playknop, platter spint niet,pitch control doet niks en nog een paar functies.
    Zoeken en selecteren in playlist, loops, autoloops, cue en cuepoints werken allemaal wel. Op beide decks hetzelfde probleem.
    speler a staat op midi 1, unit 1 en speler b staat op midi 2 en unit 2.
    In en out ports staan op all ports.
    Geluid is prima, de functies die wel werken doen het ook goed en snel maar ik mis dus een aantal ( belangrijke ) functies. Op verschillende engelstalige forums gekeken maar dit probleem zie ik nergens terug komen.

denon dns3700 traktor midimapping

Comment

Ik denk dat je dit zelf even moet mappen!

Comment

Dj vibes, heb je het al voor elkaar met de mapping?

Ik heb wel een mapping voor je die werkt(behalve spinning platter) alleen onthoudt traktor de instellingen niet en moet ik elke keer alles instellen, maar misschien weet jij hoe dit te saven is?

Ben benieuwd

Comment

De mapping heb ik al een eindje voor elkaar, maar een helemaal werkende zou erg fijn zijn.
          Ik heb slechts 1 probleem dat ik niet kan verklaren maar zijn instellingen onthoud hij bij mij wel.
          Ik neem aan dat je alles wel als een .TSI file opslaat? Vreemd dat hij dit dan niet onthoudt?
          Waar ik wel achter ben gekomen is dat je bij dack A en/of deck B niet de TSI file aan het desbetreffende deck moet koppelen maar op ""all"" moet zetten

Comment

Working...
          X