Announcement

Collapse
No announcement yet.

gear gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gear gezocht

heeei allemaal,
    ik ben al een tijdje bezig om te beginnen met mixen, nu komt het einde van het schooljaar eraan en heb ik eindelijk tijd om deze dingen te gaan doen :). nu was ik opzoek naar gear...
    ik heb zelf al een american audio Q-D5 MkII (mixer) maar ben dus eigenlijk nog opzoek naar 2 tabletop cd spelers...
    omdat ik pas begin en mijn buget niet zo groot is vroeg ik af of jullie me een beetje konden helpen met het uitzoeken van deze... mij budget is 400-500 euro...
    is voor deze prijs een paar goeie cd spelers te krijgen of kan ik beter gaan voor een midi controller (was aan het denken aan de numark mixtrack pro)

alvast heeeeel bedankt!! (als iemand 2 hands gear wil ik die ook wel overnemen als het goeie zijn)

misschien zijn de NDX 400 iets voor je.
    alles zit er op alleen geen midi.
    mooie spelertjes voor een goede prijs.

Numark NDX 400 kopen? Groot assortiment, direct leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

of een setje CDJ 200 tweede hands.

Comment

Hoi,
      ik zelf zou voor cd spelers gaan. omdat ik dat zelf fijner vind draaien, Maar misschien vind jij dat niet. Ik zelf zou minstens voor een merk als Numark, Denon, of Amercan DJ gaan. ik zou voor jou budget voor 2 Numark NDX 400 gaan Link:http://www.bax-shop.nl/table-top-cd/...t-details.html. ik vind dit een zeer fijne en leuke speler voor het geld en past precies binnen je budget.
      Nog veel succes met zoeken.

Stefan

Comment

sorry Fallgum was me voor, hahah

Comment

EDIT: Het duurde blijkbaar te lang voor ik klaar was met typen, anderen waren al eerder.

Comment

haha, ik heb zelf al ff snel gegoogeld en wat revieuws van de numark ndx 400 en veel positieve dingen erover gelezen :).

fallgum, denk je dat ik ergens een 2e hands setje cdj 200 kan krijgen voor onder 500 euro haha?

Comment

Misschien ook een idee om de NDX 900 (2e hands) te kopen. Dan heb je ook nog MIDI, en kun je alle kanten op. Je zult het namelijk wel gaan missen, denk ik zo, als je geen MIDI hebt. En andersom ook.

Comment

Originally posted by jezzdutch View Post
                fallgum, denk je dat ik ergens een 2e hands setje cdj 200 kan krijgen voor onder 500 euro haha?
                ik had al gezocht en vond er een met mengpaneel voor 475,- ik pm hem wel even door. (mengpaneel kan je weer verkopen.)

Comment

Laat je niet direct verleiden door de grote merken. Wat je nu eerst nodig hebt zit hem meer in de functionaliteit. Voor jouw centen heb je twee echte merk-spelers met basisfuncties, maar kun je ook twee leuke instapspelers met meerdere functies halen van een merk dat niet zo bekend is.

Tweedehands CDJ-200 spelers zijn leuk en degelijk, maar wat kun je er mee? Die robuustheid heb je thuis en op je eerste feestjes toch nog niet nodig en de kans bestaat dat je er snel(ler) op uitgekeken raakt.

In het budgetsegment kom je toch snel uit op merken als Numark, JB Systems, American Audio. Persoonlijke voorkeur gaat uit naar Numark met de NDX-serie, maar daar zijn natuurlijk de meningen over verdeeld.
                  Vaak heb je op dat soort spelers nog leuke functies, zoals USB-slots, hotcues, een goede loopfunctie e.d. Die kun je als je wat verder gevorderd bent gaan benutten om je mix nog creatiever te maken.

Comment

super bedankt allemaal! ik ben op het moment aan het twijfelen tussen een setje 2 hands numark ndx-900 of gewoon nieuw voor een setje numark ndx-400 tegaan...
                    iemand helpen met kiezen haha

Comment

Tja, zoals de namen je misschien al duidelijk maken, de NDX 900 is nieuwer en heeft meer functies dan de NDX 400. Dus het is de keuze tussen iets minder functie en weten wat ermee is gebeurd, en meer functies, maar minder info over het verleden. Het is maar wat je het liefste hebt. Hoewel ik je als je de NDX 900 in goede staat 2e hands kan kopen, ik je dat toch wel zou aanraden.

Comment

Als je kiest voor de numark dan zou ik voor de NDX 900 gaan, hier kan je later nog midi aansluiten als je beslist om met de computer te draaien, met de 400 kan dat niet en dan moet je later weer kosten maken. zeg nooit ik zal niet draaien op computer want ik ben een vinyl draaier in hart en nieren en toch heb ik nu de keuze gemaakt om met de laptop te draaien en ik heb er nog geen spijt van.
                        Als je een maand eerder was, ik heb dan 2 splinternieuwe NDX9000 verkocht aan een forumlid voor 450 euro.

Tweedehands zou ik ook eens kijken naar de denon s1200, fijne spelers met veel functies en de kwaliteit van pioneer.
                        Last edited by Mol; Tuesday-12-06-2012, 19:30.

Comment

jaaah mij lijkt het sws wel handig om midi ter beschiking te hebben :).
                          jammer dat ik net te laat ben...
                          als iemand nog numark dnx900 heeft die hij wil verkopen!! laat het weten

Comment

Working...
                          X