Announcement

Collapse
No announcement yet.

dj gear voor beginnende dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dj gear voor beginnende dj

Hallo bezoekers van het bax-shop forum!

Ik ben een jongen van 14 jaar die het dj vak wil leren.
    Ik weet nog niet echt heel veel van het dj vak .
    ik zou graag jullie advies er voor willen.

Ik wil graag en dj set voor beginnende dj onder de €500,-
    Die met cd's en Usb kan draaien
    Hoef nog niet direct boxen

Alvast bedankt!

Recensies DJ-gear -> DJ-gear & effects

Je had daarnaast het topic dubbel aangemaakt.

Als je al zo'n aardig budget hebt, waarom zou je dan niet kijken naar een digitale DJ MIDI controller? Dan kun je je software aansturen.

Vaak heb je voor 500 euro net een leuk instapsetje dat niet zo gek veel functies aan boord heeft. Als je een MIDI DJ controller gebruikt, haal je de functies vooral uit je software door middel van knoppen.

Wil je echt iets waar je alle kanten mee uit kunt:
    American Audio Encore 2000. Kan CD's en USB afspelen, maar je kan er ook je DJ-software mee bedienen!

Wat ook nog kan, als je de digitale DJ controller kant op wilt, is een Pioneer DDJ-Ergo.
    Hier geldt momenteel een cashback actie voor, waardoor je geld terugkrijgt als je hem aanschaft.
    En je mag dan nog een cadeau uitzoeken ook, zoals een hoofdtelefoon. ;)

Veel beginners kiezen momenteel voor een digitale DJ-controller, omdat je de software er vaak al bij krijgt en je er meer mee kunt doen dan met een standaard simpel CD-speler + mixer setje. Daarnaast is het makkelijker mee te nemen en kun je gewoon je muziekcollectie op je laptop gebruiken.

Comment

Heel erg bedankt Rick voor het advies
      ik ga er even na kijken maar het enige nadeel is dat ik geen laptop heb maar en Pc dus als ik een feestje wil geven dan kan ik moeilijk mijn pc naar buiten of ergens naar toe menemen en is denk ik zo""n Cd/usb speler wel handiger
      maar ik zal er over na denken

Maar bedoel je dat ik dan me €500 terug krijg of hoe zit dat

alvast bedankt
      Last edited by Rick1998; Thursday-28-06-2012, 16:41.

Comment

Klik op die link want hij heeft gemaakt van CASHBACK. Daar staat het precies. Je kunt minimaal €50,- terug krijgen als je zo'n formulier invult.

Mvg,

Scheus

Comment

Oke dankje. Scheus

Comment

Ik heb zelf een Numark Mixdeck, maar die valt een flink stuk buiten je budget. De Mixdeck Express is echter "maar" 589 euro dus dat zou eventueel nog wel een optie zijn. Erg leuk apparaat waarmee je ook kunt afspelen van USB, CD, computer enzovoorts.

Die American Audio die Rick aangeeft ziet er ook niet onaardig uit en kan ongeveer hetzelfde maar daar heb ik geen ervaring mee.

Comment

Dankje wel Geluid en licht .com Maar in De mixdeck Express zit er dan al een mixer in of moet je ook nog een mixer bij kopen

Heb je misschien nog meer Adviezen wat ik zou kopen of wat jij had gekocht toen je begon

alvast bedankt

Comment

In een controller zit normaal al een mixer alleen bij cd spelers en draaitafels moet je een mixer kopen
                En ik heb even gekeken en hier zit ook geen uitzondering ofzo in.
                Dit vind ik trouwens ook wel een mooie controller om mee te beginnen
                Last edited by snekfrek; Monday-02-07-2012, 19:06.

Comment

Die Mixdeck express is een all-in-one apparaat met een mixer en 2 cd-usb spelers ingebouwd. Ideaal dus!

Ik heb zelf alles van Denon maar dat valt voorlopig buiten je budget. Die Numark heb ik vooral voor mensen die een feestje thuis hebben en zelf dj willen spelen, maar ik gebruik m af en toe ook als ik ergens alleen als dj ben ingehuurd en trappen op moet. Die is namelijk een stuk lichter dan mijn Denon sets.

Comment

Volgens mij is de Mixdeck inderdaad de goedkoopste oplossing als je met een budget van rond de € 500 zowel USB als cd's wilt gebruiken. Overigens vind ik wel dat je zelf wel wat kunt/mag opzoeken in plaats van alleen maar vragen ;-). Je vraag over de Mixdeck Express en de mixer had je heel makkelijk kunnen googlen en op heel veel andere manieren (Bax, andere webshops, site Numark etc.) kunnen vinden :) .

Comment

Je zou ook tweedehands kunnen overwegen; biedt veel meer voor je geld en je kan er meer mee doen!

Comment

Working...
                      X