Announcement

Collapse
No announcement yet.

jb systems 2.2 usb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jb systems 2.2 usb

Hallo, ik heb nog een jaar geleden een jbsystems usb 2,2 gekocht, en probeer er nu wat mee te werken als reserve cd speler. Ik wil van itunes liedjes op een usb stick zetten en dat lukt alleen als ik converteer naar mp3. Tot daar aan toe, maar als ik achteraf de usb aansluit op het toestel, heb ik al de liedjes wel, maar serieus verkort. De liedjes duren plots maar +/- 50 seconden. Doe ik iets verkeerd, of is dat ergens een veiligheid? Heeft u daar een antwoord op, of moet ik contact opnemen met beglec....

Hartelijk dank alvast...

Nicolas

Probeer eens met iets anders te converten of naar een ander bestand converten bijv. Wmv ofzo. Want ik had 2 maanden geleden het zelfde probleem en dit hielp

Comment

dank je, zal dat is proberen...

Comment

lukt uiteindelijk ook niet. Wilt alleen maar mp3 hebben. Maar ik zoek wel een oplossing, maar blijkbaar is de conversie van apple naar mp3 niet zo simpel, dus dat zal ik nog moeten zoeken, of iemand moest een goede tip hebben....

Comment

In iTunes zit gewoon een optie die naar mp3 converteerd.

Comment

jah het ligt aan het conversieprogramma. als je die van apple gebruikt moet het goed zijn...

Comment

het lukt wel, maar hij maakt een extra mp3 versie aan, waardoor je dus op den duur twee versies hebt onder mekaar. Aan apple versie en een mp3, waardoor uiteraard je bestand dubbel zo groot wordt. Ik zal is met apple care bellen. Bedankt allemaal

Comment

Je kan de Apple versie dan gewoon verwijderen. Mocht je hem nog nodig hebben kun je al je aankopen altijd gratis opnieuw downloaden.

Comment

Working...
                X