Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX en de koptelefoon functie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules RMX en de koptelefoon functie

Hoi,

Ik heb een Hercules RMX en had graag wat advies omtrent deze console.

Op de een of andere manier wil het mij niet lukken om geluid van deck uit de koptelefoon te krijgen. Om deze vervolgens via de boxen (dus live) in te mixen.
    Waarschijnlijk doe ik dus iets fout. Maar de grote vraag is wat.

Kan iemand mij hier mij mee vooruit helpen?

BVD,
    Eef

Kun je een precieze setup geven van de instellingen, aansluitingen en standen van potmeters? Wellicht kunnen we daar de fout in zoeken. Het is namelijk erg lastig om globaal na te kunnen gaan wat er mis is. ;)

Comment

Ik raad je eerlijk gezegd aan om even met de jongens van bax-shop.nl te bellen, daar zit altijd wel iemand die je daarmee kan helpen! Aan de telefoon is het makkelijker om de set-up door te spreken en de gehele configuraties te bespreken, zodat je snel weet waar wat fout zit;)

Comment

Ja ik weet niet wat je setup is maar ik had dus de Hercules RMX aangesloten op een synemaset en op mijn pc! Was ook een hoop gekloot om uit te zoeken hoe het nou precies zat maar ik gebruik dus een mini-jack met adapter die in uitgang "2" van de RMX(moet ik nog eens omgooien) en de koptelefoon doet het gewoon goed eigenlijk je moet er 1 selecteren en dan volume open zetten en bij had ik daar niet echt een probleem mee!

Succes,
        DeeFcon

Comment

Working...
        X