Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mijn setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn setje

Ik heb nu een Hercules dj control air + pioneer hdj 500
    en 2 hele goedkope oude logitech pc boxjes

Ik wil in de toekomst een lichtsetje + betere boxen erbij
    enige tips voor mijn bestaande setje
    en alvast aanraders voor mijn toevoegingen??

Ik zou, als je op feestjes wilt draaien, beginnen met een speakerset. En daarna pas het licht. Waarom, omdat je eerder toe bent aan goed geluid. Licht kan je als dit nodig is bijhuren. Geluid is daarin tegen een stuk duurder om te huren!

Comment

turntablism -> DJ-gear & Effects

Daarnaast, je kunt je geld maar 1x uitgeven. Waar wil je als eerste voor gaan sparen? Ik denk dat geluid het verstandigste is, want zonder geluid, geen muziek. ;)

Comment

Ok voor het geluid wat zijn dan goeie maar niet TE dure speakers graag setjes dan heb ik alles i.p.v los als het veel goedkoper is dan wel ;)

Comment

Ok echt super bedankt alvast.
          Ik wil eigenlijk liever tips van jullie want jullie hebben mij al goed geholpen en ja daar merk ik toch ervaring uit.
          dus een speakersetje van merk:??
          een lichtsetje voor in de toekomst ????
          en dan nog een paar tips
          en ik ben tevreden haha
          echt super bedankt
          sorry voor al die beginners fouten
          wil gewoon heel goed worden daarom vraag ik zoveel

DJesse

Comment

En wat is je budget hiervoor? En voor hoeveel man ga je draaien? En welke muziek draai je?

Comment

Nou mijn budget is voor de boxen toch 200-250
              en lichtset onder de 200
              ik draai top 40
              house en hardstyle,dance

Comment

mijn licht set toch maar 225 ;)

Comment

Sorry hoor, maar met dit budget...
                  Spaar gewoon even door.
                  Voeg het geld voor de lampen toe aan de boxen en koop iets dat nog wel redelijk klinkt. En iets wat je niet na zo'n... 5 minuten wilt vervangen. Al helemaal als je hier Hardstyle en dat soort muziek met een harde bas wilt hebben.

Comment

Ik zou het licht gewoon even lekker laten wachten, en eerst goed geluid kopen. AL denk ik dat je voor het geluid ook nog even mag doorsparen.

Op de meeste kleine feestjes is licht niet eens nodig. En desnoods huur je een 4 barretje.

Als je voor het geluid doorspaart tot de 500,- kan je denk ik wel wat leuks vinden. Anders kan je voor 400 twee b212d krijgen.

Comment

Oke dan zal ik dat doen de boxen eerst en de rest komt wel of is niet eens nodig bedankt !

DJesse

Comment

Of je kijkt even naar een Dap Clubmate 12 of 15. De 15 versie is stukken beter, vind ik.

Comment

Working...
                        X