Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe koptelefoon

Hallo allemaal.
    Ik wil graag een nieuwe koptelefoon kopen eentje die voor djs geschikt is maar waar ik ook avontoe gewoon mee kan luisteren op mn ipod graag onder de 100 euro ik heb zelf even goed gezocht en de pioneer hdj 500 leek mij wel mooi (http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...t-details.html)

Maar wat vinden jullie ervan? Is deze geschikt voor mij?
    Last edited by snekfrek; Saturday-07-07-2012, 14:36. Reason: Verkeerde link

Ik heb gehoord dat die niet erg stevig is. Zie ook een aantal reviews die erbij staan, staat o.a. dat er iets afbreekt.
    De Numark Red Wave is erg stevig, heb hem zelf. Dat komt door de stalen band die de 2 oren met elkaar verbind. Hij zit fijn alleen worden bij mij mijn oren snel warm. Maar voor de klank en comfort moet je toch echt even zelf gaan testen.

Comment

Dat die snel afbreekt maakt niet zo veel uit het gaat mij om het geluid want we maken altijd een plaatje erin vast zodat hij niet snel afbreekt dat truckje heb ik een jaartje geleden ontdekt toen ik een neppe replica beats gekocht had

En ik kan de reviews helaas niet bekijken want ik zit nu op mijn telefoon mijn laptop is kapot

Comment

De hdj 500 bevalt mij prima, gebruik hem regelmatig voor feesten en als je er normaal mee om gaat gaat die niet zomaar stuk. Vind de koptelefoon erg comfortabel omdat hij lekker compact en licht is op je hoofd. Geluidskwaliteit ben ik ook erg over te spreken. Voor het geld vind ik dit zeker een aanrader!

Comment

Ok dat klinkt goed ik denk dat ik dan vandaag deze nog ga bestellen

Comment

Ik zou als ik jou was toch even een lijstje maken met koptelefoons, en die dan een keertje naast elkaar zetten en uittesten. Het blijft erg persoonlijk, aangezien iedereen een ander hoofd heeft ;)

Comment

Dat is ook weer waar ik zal het eens proberen

Comment

Ik ben net terug van de winkel en heb er best veel getest inclusief de hdj 500 en de hdj vond ik toch de beste in de prijsklasse hij zit lekker en heeft zeer goed geluid ik ga hem rond 8 uur meteen bij bax bestellen bedankt voor de reacties

Comment

ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden mee. niks kapot, alleen een beetje cosmetisch beschadigd (belettering op bovenzijde, matte lak op oorschelpen). komt ook omdat ik hem meer dan dagelijks (kan dat? :)) gebruik en er niet heel voorzichtig meer mee omga. de bassen overheersen soms wel, maar dat is een kwestie van eq. heb hem nu ruim 15 maanden en dus nog helemaal heel :)

Comment

Hier is ook sinds vorige week een HDJ 500. Ben er tot nu erg over te spreken, gebruik hem dan ook wel voorzichtig, zoals al mijn apparatuur.

Comment

Working...
                    X