Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Mixers zijn er in vele soorten en maten, elk is geschikt voor een bepaald doel. Daardoor moeten wij weten wat jouw vriend wil voordat we een MixerMatch kunnen maken
Ik denk dat doe vriend het best zelf even een account aan kan maken. Nu zit er alleen maar iemand als praatpaal tussen. Niet echt handig kan er alleen maar communicatie fouten gemaakt worden.
Als ik het budget zie en de wensen dacht ik meteen aan de bcd 3000 van behringer. Heb je wat meer budget een mixtrack pro van numark.
Goede keuze voor het geld, als je iets meer wilt uitgeven dan raad ik je de Mixtrack Pro aan. Is heel overzichtelijk, kan tegen een stootje, en heeft vele functies! Hotcue's, pitch, effecten, en ik heb hem getransformeerd tot een 4-kanaals controller. Was even uitzoeken, maar is wel gelukt.
Comment