Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serato

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serato

Is het mogelijk om mijn setup (2x Numark NDX900 + Numark M6) te laten werken via Serato?

niet zoals hij nu is. Je hebt er om de mixer te laten werken een geluidskaart bij nodig. Dan kan je de NDX op de computer aansluiten en de mixer op de geluidskaart. Je kiest dan wel voor extern mixen.

Comment

NDX-900 heeft al een ingebouwde interface. En dat is ook gelijk het grootste verschil met zijn voorganger, de NDX 800!

Comment

In de NDX900 zit toch al een geluidskaart?

Buy Numark NDX900 MP3/CD/USB Midi Media Player with Traktor LEhttp://www.djkit.com/numark/numark-ndx900.htmlNumark NDX900 MP3/CD/USB Midi Media Player with T...

Als ik dat filmpje moet geloven (zie ergens aan het einde) dan hoeft de mixer niet aangesloten te worden. Laat staan dat er een geluidskaart nodig is. Of zie ik dit verkeerd?

Comment

Ooh dat veranderd de zaak. Je zet gelijk de NDX aan de pc via USB en vanaf de NDX ook naar de Mixer met een RCA kabel. Dus ja, dan kan je traktor draaien met jouw setup.

Comment

Ik snap dat ik traktor kan draaien met deze setup. Dat is namelijk ook wat ik nu doe. Mijn vraag is alleen, of het ook met Serato (Itch/Scratch Live) kan.

Comment

De NDX is gemaakt om midi-compatible dj-software te besturen. Scratch live is wel midi-compatible, maar alleen bedoeld voor bepaalde controllers en het liefst een Timecode Setup. Je kan het proberen zo in te stellen, maar ik denk niet dat het volledig gaat lukken. Ik heb in het verleden verhalen gehoord van personen die de Jogweels niet naar behoren kunnen mappen in Scratch live.

Itch is weer iets anders, deze software accepteert alleen bepaalde controllers.

Als je toch met serato wil gaan werken zal je met de lichte DJ Intro in zee moeten gaan. Deze software is volledig midi-compatible.

Comment

Deze software is volledig midi-compatible.
                Let wel dat ook deze software slechts een bepaalde groep producten ondersteunt en je vrijwel niets kunt wijzigen verder. Kijk hier voor een lijst met ondersteunde producten.

Comment

Working...
                X