Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar een MIDI controller voor traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opzoek naar een MIDI controller voor traktor

Hallo,

Ik ben al een tijdje bezig met het mixen met een simpel setje, ik zoek nu iets met wat meer mogelijkheden. Ik wil hiervoor een MIDI-controller gaan gebruiken voor mijn laptop(windows 7 64bits) alleen kan ik geen goede controller voor tractor vinden die in een budget van 350-450 euro valt. Heeft iemand een controller die hierbij past?

Budget niet met 39 euro verhogen en voor de Native Instruments Traktor Kontrol S2 gaan?

Comment

Wat voor stijl ga je draaien?

Pioneer ddj ergo, NI Traktor Kontrol S2

Goed zoeken, ze zijn er wel ;)

Comment

Originally posted by JasperA View Post
        Wat voor stijl ga je draaien?
        Wat heeft dat te maken met de keuze van midi controller????

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
          ik merk met mijn MC-6000 dat hij meer geschikt is voor mobiel gebruik en minder voor 'controllerism'. Als wij een suggestie moeten doen willen we wel weten wat hij ermee gaat draaien ;)

Comment

Ja maar "controllerism" heeft niets te maken of je house of techno of trance draaid.

Comment

zo aan je budget te zien kom je het best in aanmerking voor de S2
              ikzelf heb een ns6 voor traktor en dat werkt mega goed
              nu is zelfs de 4 track uit die speciaal voor trakor ontworpen is
              dat zijn natuurlijk controllers van ogeveer 1000 euro maar zijn dat zeker waard
              mss is proberen om 2de hands te kopen
              het geeft geen zin om een reloop toestelletje te kopen van 300 euro als het 6 maand later uit elkaar hangt dan koop je beter meteen iets van kwaliteit

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                een heleboel! draai je bruiloften, r&b, house, hardstyle of techno, dan maak je toch echt van verschillende functies gebruik. Voor de ene muziekstijl ben je veel meer met samples en effecten bezig, voor andere stijlen is bijvoorbeeld een goede pitchfader of needlestrip, searchknoppen, etc etc belangrijk, en voor anderen hoeft dat weer juist allemaal niet!

Comment

Originally posted by deniz vardar View Post
                  zo aan je budget te zien kom je het best in aanmerking voor de S2
                  ikzelf heb een ns6 voor traktor en dat werkt mega goed
                  nu is zelfs de 4 track uit die speciaal voor trakor ontworpen is
                  dat zijn natuurlijk controllers van ogeveer 1000 euro maar zijn dat zeker waard
                  mss is proberen om 2de hands te kopen
                  het geeft geen zin om een reloop toestelletje te kopen van 300 euro als het 6 maand later uit elkaar hangt dan koop je beter meteen iets van kwaliteit
                  dat ligt natuurlijk ook een beetje aan hoe je er mee omgaat. Collega's draaien al tijden met een Reloop Jockey ofzo, ik vind het een hel om mee te werken en zou het zeker niet aanraden, maar hij gaat wel al jaren mee. Netjes in een flightcase.

Comment

De Reloop digital Jockey is inderdaad een hel om mee te werken. te veel functies op 1 knop. een shift toets en nog aan andere modifier toets. neem iets overzichtelijks, daar heb je veel meer aan. Zelf geen ervaring met de DDJ Ergo, maar hij is gemaakt voor VirtualDj en hoe die dan met Traktor werkt blijft altijd afwachten

Comment

Working...
                    X