Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mapping Ddj-t1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mapping Ddj-t1

Hallo,

heb sinds deze week de t1 maar ik heb een paar vragen over de mapping.
    Ik heb tot nu toe alles standaard maar enkele functies vind ik onhandig. play/pause doet het alleen icm shift en de cue knoppen voor het geluid over de koptelefoon lukt me alleen via de software en niet via de knoppen. (gewone cue knoppen werken prima en normaal, dus niet zoals play/pause icm shift). ik heb de mapping wel gevonden in traktor maar weet niet hoe je dit nu juist moet toewijzen en aanpassen. wie kan mij helpen?

Binnen de controller manager in Traktor heb je dus al wel de juiste functie gevonden? Dan is het een kwestie van op de button LEARN klikken in traktor, die knop licht geel op je scherm op en dan kun je op de knop op je controller drukken die jij er voor wilt gebruiken.

Comment

de play/pause functie nog niet de monitor cue functie wel. je hebt er twee die van monitor cue on (in) en monitor cue on (out), welke moet ik hebben om dit in te stellen? en als je dan op de knop drukt dat die dan weer uit is? alsvast bedankt!

Comment

en ligt het nog aan de functie? hij staat standaard op toggle is dit juist?

Comment

OUT is alleen voor de LEDjes van je controller. Je moet dus de ADD IN gebruiken voor de functie en de ADD OUT voor de LEDjes.

Toggle is inderdaad de modus die je nodig hebt. Met die interactie schakel je de funcgtie in en weer uit door op dezelfde knop/button te drukken.

En voor de play/pause voor bijvoorbeeld deck a heb je DECK PLAY nodig en dan de ADD IN.
          Last edited by Surreallistic; Monday-30-07-2012, 21:15. Reason: .

Comment

Probleem met de cue knoppen is opgelost, bedankt hiervoor! Heb het hele tijd via de lijst die er al stond geprobeerd dat lukte niet en nu op add in geklikt en toe toegewezen deed die het wel. Met de DECK PLAY is het me nog niet gelukt, de functie heb ik gevonden maar dan learn en ernaast moet ik kiezen uit de functies en daar kan ik play/pause of Deck play niet vinden. Als ik dit open laat en via learn op de play/pause knop druk geeft die: Not assignable. Weetje misschien ook hoe dit komt?

Comment

Zo ziet het er bij mij uit. Ik zie dus nergens dat je nog een keer play/pause moet kiezen of nogmaals deck play. De toggle zorgt er volgens mij voor dat hij simpelweg aan EN uit gaat (play en pause).

Not assignable heb ik nog niet eerder gezien. Ik gok op een dubbele functie die je met dezelfde knop wilt bedienen?

Comment

Misschien heb je er wat aan. Mocht je dit in Traktor willen gaan uitesten, ga naar je controller manager en klik op ADD en dan op IMPORT (en dus NIET op IMPORT die je ook vind naast de SETUP WIZARD!!).
                Wellicht zit er net dat handigheidje voor je bij, waardoor je het wel werkend krijgt. Gooi dus NIET je huidige mapping weg, cuz then yur screwed en kun je helemaal opnieuw beginnen.

Comment

Het is me allemaal gelukt, heel erg bedankt voor je hulp!

Comment

Mooi zo. Puur uit interesse, hoe zat het nou met die "not assignable"?

Comment

Dat weet ik ook niet eigenlijk. Heb de LE software versie die bij de speler zit op de computer staan en de volledige versie op de laptop. Heb de speler aangesloten op de lapotp en toen kon ik de Deck play vinden en toewijzen. Het is me nog niet gelukt op de computer wat eigenlijk niet nodig is omdat ik met de laptop draai.

Comment

Working...
                      X