Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemen met traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fijn te horen dat alles toch goed gekomen is. Een probleem met een pc op afstand oplossen is toch altijd 1 van de minder eenvoudige dingen omdat je erg snel over een ding heen kijkt en het dan dus helaas niet wil werken.

Dit is dus ook weer zoon verhaal waarom ik altijd graag bij bax mijn spullen haal. Is het nieuw geen discussie dan komt het van bax ( al is het voor de sticker ) Als er iets is weet je gewoon dat het juist en correct opgelost word.

Nu nog een setje reserve cdj2000 en een extra djm900 en er kan niets meer gebeuren ;)

Comment

Die reserve cdj 2000 en djm 900 kan wat wachten dat is me te duur, als mijn cdj 2000 het beheeft dan heb ik nog mijn cdj's 350 en binnenkort zelfs een 2de booth als backup ;-)

Wat er wel nog komt is een extra setje speakers dvx d10 + dva s-09 en uiteraard van bax.
      Zo heb ik reserve als er iets verkeerd gaat met een speaker en heb ik eens een groot tentfeest dan heb ik geluid genoeg.

Joris heeft met teamvieuwer in mijn pc gekeken, dus op afstand iemand helpen met een pc probleem lukt zonder probleem, ze nemen gewoon de boel over.
      Last edited by Mol; Friday-03-08-2012, 19:13.

Comment

Working...
      X