Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke controller kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke controller kopen

Ik heb nog wat apparatuur staan die nog nieuw is en ongebruikt in mijn opslag staat en daar wil ik nu iets mee doen door een 2de setje te maken.
    Het gaat om de volgende apparatuur.
    Alles zal ingebouwd worden in 2 flightkisten, waarschijnlijk van road ready
    Linker kist, de dateq mixer en denon cd speler
    Rechter kist, de controller voor traktor en de laptop zelf, onderin bouw ik de ontvanger voor de draadloze micro's in en een plaat met connectors om mijn speakers aan te sluiten, powercon om stroom te geven aan de apparatuur enz...

Mixer: dateq LMP 7.3
    Cd speler: denon dn 6000 (dubbele cd speler)
    Laptop met traktor
    Dubbel setje draadloze microfoons (AKG WMS 40)

Omdat ik de denon 6000 enkel zal gebruiken om cd's mee te draaien zoek ik een 19 inch controller om traktor mee te kunnen bedienen, iemand die me iets goed kan aanbevelen?
    Last edited by Mol; Friday-03-08-2012, 16:44.

Ik gebruik zelf de denon hc4500 controller. Werkt erg fijn met traktor en heeft me nog geen enkele keer in de steek gelaten. Heeft ook een ingebouwede geluidskaart die meer dan voldoende presteert.

Gewoon usb erin. Via de wizzard setup de stappen volgen en de denon 4500 controller kiezen als er om een controller gevraagd word.

Klaar werkt.

Als er dan toch nog knoppen zijn die je anders wil kan je deze vrij eenvoudig aanpassen naar een andere functie.

Comment

Ik wist niet dat je de controller apart kan kopen, mijn collega die je vorige week ook ontmoet hebt gebruikt die ook maar dan als cd speler, dus met de cd lader.
      Last edited by Mol; Friday-03-08-2012, 19:19.

Comment

Ja hoor, de HC 4500 kun je gewoon los kopen. Ik gebruik m zelf ook, ideaal ding.

Comment

Of een HD-2500. Hetzelfde als een HC-4500 maar dan met een harddisk van 40GB.
          Dus heb je 2 opties: van je harddisk afdraaien of van je usb.

Comment

Het zal de HC 4500 worden.

Comment

Goede keuze, de HD 2500 vind ik voor MIDI wat minder geschikt. Dan heb je namelijk geen info op je display staan, bij de HC 4500 wel. Daarnaast heb je met de HC 4500 nog 5 extra functieknoppen die je op de HD 2500 mist. Bovendien is de HD 2500 niet meer nieuw verkrijgbaar.

Comment

Working...
              X