Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem DAP Core Kontrol D2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem DAP Core Kontrol D2

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen de DAP Core Kontrol D2 in mijn bezit. Een naar mijn mening perfecte MIDI-controller, met alles erop en eraan. Ik heb alleen een probleem. De Virtual DJ LE versie die meegeleverd word, is naar mijn mening helemaal prut. Geluidskwaliteit is verschrikkelijk, effecten zijn slecht, etc. Nu draai ik al een tijd met de Hercules MP3 E2, met Traktor PRO 2.0.1., en dat werkt perfect. Ik heb dus ook voor deze nieuwe controller online een mapping gedownload voor Traktor. Alleen werkt deze absoluut niet zoals het hoort. 1 nummer afspelen kan prima, maar zodra ik het andere deck aanzet, spelen allebei de nummers ineens ontzettend langzaam, en met ongelofelijk veel gekraak. Ik heb al een hele hoop oplossingen opgezocht, o.a. met de latency, maar daar zou het allemaal niet aan moeten liggen. Als ik de 2 decks los van elkaar aanzet, is er geen enkel probleem. Maar zodra ik de andere erbij aanzet, doet dat probleem zich dus voor. Zou het iets met een conflict te maken kunnen hebben?

Help mij alsjeblieft! Het was een verjaardagscadeau, en het is natuurlijk leuk als je er maximaal van kan genieten :)

Groet!

Dat ligt aan de latency van de geluidkaart. probeer deze met behulp van de drivers te verhogen. verhoog de sample-rate naar een waarde die hij wel aankan.

Comment

Ik heb al heel wat gegoogled, maar kan die drivers niet vinden.. En het stomme is, als ik de hele mapping eruit haal en overnieuw begin, dus de play/pause knoppen toewijzen, dan doet ie het ineens prima.. ligt het dan nog steeds aan de latency?

Comment

Dus het probleem is blijkbaar opgelost? Dan ligt het aan de mapping, lijkt me.

Comment

Ik heb het gevonden! Er zat een conflict in de mapping, door een bepaalde sectie te verwijderen werkt het nu prima. Bedankt!

Comment

Working...
          X