Announcement

Collapse
No announcement yet.

Help, krijg VMS 4.1 niet werkend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help, krijg VMS 4.1 niet werkend

Beste Forumleden,

Heb sinds kort een nieuwe VMS 4.1 in mijn bezit van American Audio. Een mooie apparaat voor het geld geleverd met VDJ. Omdat ik al lange tijd wat "speel" met Traktor Pro zonder controller wilde ik toch graag dit programma gaan gebruiken.

Tot vandaag werkte alles goed, dacht ik. Aangezien ik nog geen aparte studiospeakers had gewoon alles aangesloten op de computer via de geluidskaart van de computer, dus geen werkende koptelefoon. Alles klopte in de besturing van kanalen en faders.

Maar nu wil ik dus de ingebouwde geluidskaart gaan gebruiken van mijn controller en spelen via aparte versterker en speakers. De ASIO driver is geinstalleerd. Op het moment dat ik deze kaart selecteer krijg ik de gekste dingen. Het lijkt of de master en de monitor niet los van elkaar de beluisteren zijn. Meerdere kanalen op 1 schuif. Enkel geluid via de speakers als ik de CUE knop indruk.

Kortom, ik kom er niet meer uit.

Edit:

Ik zal even wat meer specifeik zijn:

Op het moment dat via de controller's interne geluidskaart wil gaan spelen krijg ik het volgende:

Deck 1 werkt via schuif over de master (correct) of werk indien Cue 1 aanstaat met deck 2 open
    Cue 1 enkel wanneer Cue knop is ingedrukt met schuif open (niet correct), master via koptelefoon?

Deck 2 werkt enkel indien Cue 2 aanstaat, niet reagerend op master, wel op schuif, of Deck 2 werkt alleen indien schuif 1+2 open staan (schuif deck 1 dicht deck 2 open = geen geluid)
    Cue 2 werkt naar behoren

Hier nog wat foto's van de instellingen:

Ik hoop dat mijn info volledig genoeg is. Al met al een grote warboel.

Wie o wie kan me helpen??

Met bijna hopeloze groeten uit Eindhoven
    Last edited by robbie83; Tuesday-07-08-2012, 00:28.

Bij het tweede plaatje, moet daar mixing mode niet external zijn?

Comment

Verplaatst: -> DJ-gear & Effects

Comment

Working...
      X