Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor instellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor instellen

Hallo,

Ik heb traktor(De versie die bij de DDJ-T1 zat) al een tijdje geleden geinstalleerd. Hierbij zijn er 2 vragen ontstaan.

1. Nu probeer ik deze te veranderen in Nederlands, zodat ik hem veel beter begrijp. Hoe kan ik dit instellen?

2. Kan ik in Traktor net zoals in VDJ een automatische afspeellijst maken?

hoi,

1. ik kan bij traktor pro 2 geen taal instellen want bij is ook alles standaard in zijn engels.
    2. ik kan wel instellen dat hij aan het eind van het enen nummer het volgende in laad maar die begint hij dan niet af te spelen

Comment

Oke, hartstikke bedankt voor de hulp!

Comment

Jawel hoor je kan erg eenvoudig regelen dat de lijst afgespeeld word. Gewoon een lijst die je wil laten afspelen een nummer in deck a en aanzetten (play) deck b de 2de track van de list en nu rechts boven de auto relay aanzetten. Een ovaal met 3 tekentjes er onder in. Staat naast max screen zoeken en instellingen. Tada automatisch word de lijst afgespeeld.

Comment

oke dus toch want ik ben er wel ooit naar op zoek geweest maar kreeg nooit gevonden hoe het zat

Comment

Ben net even bezig geweest met het maken van een afspeel lijst maar, Elke keer dat ik op auto relay klik krijg ik een melding dat ik de verkeerde afspeel lijst heb. En maakt het niet uit of het nu een lijst uit itunes is of van traktor. Ik blijf steeds de zelfde melding krijgen.

Comment

@ Ronny: oke, ga ik is proberen!

Edit: het is me gelukt!

Alleen herkend Traktor mijn harde schijf nog niet( schijf G: ) Kan hier iemand duidelijkheid over geven?
              Last edited by DjRRRenetjuh; Wednesday-08-08-2012, 15:08.

Comment

En toch lijkt het me niet 100% te lukken.

Als ik een knop of schuif aanraak begint hij gewoon zijn eigen ding te doen(muziek door elkaar heen enzo.)

Weet iemand wat dit is? En waar dit aan kan liggen?

Comment

bij mij werkt het als ik de nummers maar in de track collection van traktor heb staan dan speelt hij gewoon het enen nummer na het ander af

Comment

dus track collection werkt als een soort van automatische playlist?

Comment

Niet helemaal dat is de afspeel lijst waar dat je de muziek in zet die je automatisch wilt afspelen. Maar dan moet je bij de instellingen nog wel instellen dat hij het volgende nummer in laat aan het eind van het ander. Dan laat je een nummer in op deck A en B En dan laat je bijv. deck A spelen en terwijl die speelt klik je op auto relay dat is dat rondje met die drie pijltjes aan de onderkant staat naast het logo van het volledig scherm.

Comment

Oke, dat had ik dus gedaan in het playlist scherm en dan precies zoals jullie (jij en Ronny) zeiden. Maar dat werkte maar half. Maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik het verkeerde scherm voor mijn neus had.

Ga morgen het is proberen zoals jij zegt.

Comment

Ja dat had ik in het begin ook maar nu doet hij het. Dus laat maar weten als er iets is.

Comment

Nu werkt hij precies hetzelfde...

Maar ben er nu wel achter gekomen dat ik niet perse de faders hoef te gebruiken, nu gebruik ik gewoon de main(is niet normaal (weet ik)). Maar ik heb gewoon haast geen tijd meer om dat uit te zoeken (zaterdag draaien).

Maar met de main werkt hij dus wel zoals ik wil.
                            Alleen nu de schijf nog instellen, Hoe stel ik dit in? het is schijf G:

Sorry voor de vele vragen maar ben VDJ gewend en dat werkt niet samen met mijn Pioneer.

Comment

Bij mij regelt hij de faders zelf op de computer als ik de nummers automatisch afspeel. Maar dan moet ik ze op de mixer wel open hebben staan.

En met schijf instellen bedoel je denk ik de muziek die daar op staat kunnen inladen in een van je decks?
                              want als dat is wat je bedoeld dan staat er aan de linker kant van je scherm tussen de afspeel lijsten een map explorer als je daar op klik dan staat daarbij onderaan als het goed is jou schijf. En als je daar dan dubbel op klik dan kun je gewoon door de mappen bladeren die daar op staan. Alleen als je die nummers dan automatisch wilt afspelen dan moet je ze wel even in de map track collection zetten. Maar daar kun je ze gewoon naar toe slepen. Of je moet gewoon zelf draaien en de nummer in laden dan maakt het niks uit in welke map ze staan.

Comment

Working...
                              X