Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor instellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Graag gedaan.

Mooi dat alles nu werkt.

Comment

Oke is gelukt.

Harstikke bedankt!

Comment

Ja graag gedaan.

Mooi dat alles nu werkt.

Comment

Ik heb vandaag ook even geprobeert om een lijst automatisch te laten afspelen maar dit lukte niet, ik zie wel dat hij zelf een track zoekt en inlaad maar niet een track uit mijn afspeellijst, hij laad hem maar speelt hem niet af.

Ik heb een map afspeelmap gemaakt met naam receptie, track 1 in deck A geladen en fader omhoog, track 2 in deck B geladen en fader omhoog, dan op dat icoontje geklikt rechts boven, rondje met 3 pijltjes eronder en deck 1 gestart.

Comment

Ja je doet het wel goed alleen kun je niet de muziek uit elke willekeurig lijst automatisch afspelen dat kan allen van uit de lijst track collection. Dus dan moet je de nummers die automatisch wil afspelen eerst in die lijst zetten. En dan kun je een nummer in je decks laden. En beginnen met spelen en zodra en een speelt klik je op auto relay.

Als het goed is doet hij het nu.

Comment

Nee hoor als ik er 1 uit de lijst pak van pauze muziek ( receptie en zo ) en deze in deck a zet en vervolgens uit de zelfde lijst een track in deck b dan op play bij deck a druk en vervolgens op het rare logo rechts boven dan werkt het gewoon perfecto,

Niets aan het handje.

Comment

Raar want toen ik het probeerde met een lijst van mijn itunes of gewoon een map met muziek van mijn HD dan begint hij in het begin ook wel gewoon te spelen en wisselt ook gewoon van deck A naar deck B. Maar als hij dan een nieuw nummer gaat in laden dan pakt hij er automatisch een nummer uit de track collection.

Comment

Zo doe ik het ronny maar deck B start niet.

Ik heb onder Itunes een reeks mappen gemaakt waar mijn muziek inzit en onder die mappen nog eens submappen
                  1 van die mappen heet receptie, daar staat de muziek voor de automatische afspeellijst.
                  Track 1 sleep ik naar deck A, track 2 naar deck B, ik kilk op de play van deck A en dan op het logo rechtsboven maar als track 1 volledig is gespeeld dan stopt de muziek en deck B start dus niet

Comment

Ja dat probleem heb ik ook want dan komt hij met de melding onder in het scherm dat ik niet de goede lijst heb waar door dat de auto relay het niet doet en hij laait aan het eind van het enen nummer alleen nummers van de track collection in.

Comment

Bij mij werkt hij nu volledig behalve de externe schijf. Deze lijst hij wel maar dan alleen de losse nummers. Maar bijna al mijn nummers staan in sub-mappen op de schijf, deze leest hij dus niet.

Hoe kan ik dit instellen?

Comment

Originally posted by Mol View Post
                        Zo doe ik het ronny maar deck B start niet.

Ik heb onder Itunes een reeks mappen gemaakt waar mijn muziek inzit en onder die mappen nog eens submappen
                        1 van die mappen heet receptie, daar staat de muziek voor de automatische afspeellijst.
                        Track 1 sleep ik naar deck A, track 2 naar deck B, ik kilk op de play van deck A en dan op het logo rechtsboven maar als track 1 volledig is gespeeld dan stopt de muziek en deck B start dus niet
                        En als je je 'receptielijst' opent in Track Collection (zoals Rens zegt) en dan vanuit daar hetzelfde stappen doet zoals je nu doet?

Comment

@Rene

Wat gebeurt er als je dubbel klikt op de sub mappen op je externe schijf want dan opent hij ze soms wel.

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                            En als je je 'receptielijst' opent in Track Collection (zoals Rens zegt) en dan vanuit daar hetzelfde stappen doet zoals je nu doet?
                            Ik wist niet dat je mappen kan openen met Track Collection, morgen eens proberen, mijn apparatuur staat al opgesteld in een zaaltje voor een feest zaterdag, dus nu heb ik de pc niet bij de hand

Comment

Je kunt geen mappen openen van uit track collection. Maar je kunt wel de muziek uit je afspeel lijst naar de track collection slepen en dan van af daar afspelen.

Comment

Nu staat daar een deel muziek in, hoe het erin kwam weet ik niet, dus ik mag deze muziek verwijderen en nieuwe muziek erin plaatsen.

Comment

Working...
                                X