Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor instellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alle nummers die ooit in traktor heb afgespeeld staan daar in. Maar als je wilt kun je die gewoon verwijderen en de goede muziek er in zetten.

Comment

ok thanks, morgen eens proberen.

Comment

Het is gelukt, je moet inderdaad je muziek die je automatisch wil afspelen in de map track collection plaatsen, maar ik krijg nog een foutmelding maar het kwam omdat ik eerst track 1 in deck A inlade en dan track 2 in deck B en dan op het logo rechtsboven klikte en dat werkt niet, je moet eerst track 1 inladen op deck A en op play drukken zodat hij al speelt, dan track 2 inladen en dan pas op het logo klikken dan wordt het logo blauw en staat dan ook als geactiveerd.

Comment

Je kunt wel bij deck a en deck b alvast een nummer in laden als je maar eerst een deck laat spelen voor dat je op auto relay klikt.

Comment

Ik ben er net achtergekomen dat als je in traktor zelf de standaardmap playlist opent dat je daar zelf ook een sub map kan maken. Door met je rechter muis knop op de map playlist te klikken en als je daar een map in aan maakt. Kun je daar ook de muziek in zetten die je automatisch wilt afspelen. Want dan werk het ook gewoon via auto relay.

Comment

Hallo,

Ik heb nu weer een probleem in Traktor met mijn DDJ-T1.

Als ik een nummer start en de playlist mode aanzet, gaat hij ineens harder.
              Zet ik hem lager start hij gewoon het volgende deck, zonder dat ik daar dus om vraag.

Ook krijg ik de muziek niet uit (zonder mijn playlist te stoppen) zodat ik mijn microfoon kan gebruiken.

Kan iemand mij helpen?

Comment

En wat gebeurt er als je de main volume van je mixer of anders van traktor op de computer zachter zet in plaats van de de faders?

Comment

Traktor gaat er van uit dat jij de faders altijd vol open hebt staan als jij gaat draaien met cruise. Zodra jij een fader beweegt, zal traktor denken dat jij de volgende plaat wil draaien en omdat traktor de opdracht heeft dat zelf te doen zal hij dat meteen doen. Zodra ik op mijn controller de mic-on toets druk, heb ik hem gemapt zodat hij meteen de cruise er ook van af gooit.

Comment

Working...
                  X