Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke tulp kabels?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke tulp kabels?

Hallo,

Ik wil mn kabels van mn cd-speler naar mn mengpaneel is vervangen want volgens mij zijn die ik nu heb niet goed (ergens op de markt in rotterdam gekocht volgens mij)

welke kabels raden jullie mij aan?
    ik heb 1 mtr nodig.

ik dacht aan deze:

Procab CAB800 2x RCA male - 2x RCA male 1.00 meter

zijn deze van goede kwaliteit of zijn er nog betere bij bax-shop?

Als het slechts voor verbinding is tussen je CD-speler en mengpaneel zou ik hier niet teveel aandacht aan besteden. De doorsnee tulpkabel voldoet hier prima voor.

Hoe kom je er overigens bij dat diegenen die je nu hebt niet goed zijn dan?

Overigens, wanneer je het over een bepaald product hebt, zet er dan ook even de link bij. En dan ook het liefst in een url-code, zodat je zoiets krijgt.
    Hoe je dit precies doet kun je zien wanneer je klikt op "quote" bij deze post.

Comment

Bax-shop.nl heeft nog beter kabels in zijn assortiment, namelijk de REF serie van Procab. De cijfers zijn hierbij hetzelfde, vervang de CAB door REF en je hebt precies dezelfde kabel in betere kwaliteit uitvoering! Bijvoorbeeld REF 800 1 meter

Voor links wegwerken kun je ook op deze pagina kijken, dan heb je een overzicht van alle effecten en wegwerkingen. Als je op die pagina klikt op [url], heb je de goeie!

Comment

Voor langere afstanden of veel los/vast situaties e.d. zou ik wel kiezen voor een wat betere kabel, maar een stukje van maximaal 1 meter overbruggen tussen CD-speler en mixer dat altijd blijft vastzitten, daar ga ik niet moeilijk voor doen en daar steek ik vrijwel elk willekeurig tulpje tussen.

Comment

En dat stapje zorgt er toch weer net voor dat het geluid ietsje minder klinkt. Bij één kabeltje ga je dit niet (merkbaar) horen, maar als dit meer gebeurt is het toch zonden.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
            Bij één kabeltje
            Volgens mij zit er ook maar één kabeltje tussen een CD-speler en een mixer.
            De meegeleverde tulpjes die bij CD-spelers zitten voldoen hier prima voor. (Anders zouden ze die er niet bij steken, aangezien ze dan hun eigen kwaliteit omlaag zouden halen.)

Maar als je zeker wilt zijn en een beetje audiofiel, neem je tulpkabeltjes van 0.75mm² met een 24-karaats gouden laag o.i.d. :D Echter ga je zomaar niet het verschil horen als je niet weet dat er een dergelijk kabeltje tussen zit.

Comment

Ik heb deze net gekocht voor mn cd speler, ik wil toch dat alles goed zit.

Procab REF800 2x RCA male - 2x RCA male 0.50 meter

Comment

Working...
              X