Om Met Een Laptop met Bpm Studio te kunnen draaien op de laptop en bpm studio na...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat heb ik nodig om bpmstudio op mijn laptop aan te sluiten
Collapse
X
-
Waarom BPM studio???
Waarom heb je voor BPM studio gekozen.
Om mee te beginnen is dit een leuk programma, alleen als je wat meer
wilt is dit niet mogelijk.
Dus ik zou zeggen wat ben je allemaal nodig:
- Laptop ( heb je al)
- Virtual DJ ( Het beste programma, maar dat is persoonlijk)
- Mengpaneel
- Goede geluidskaart
- Versterker
- Boxen.
Daarmee kan je vanb start gaan volgens mij.
Succes!! :D
-
Wat je nodig hebt naast je laptop en software is een goede geluidskaart met minimaal 2 UITgangen zodat elke speler in BPM-studio een aparta line-out heeft (dus elke speler heeft een apart kanaal op je mixer). Daarnaast als je je live-sets wilt opnemen moet je er ook nog een line-INgang op hebben zitten!
Comment
-
Op zich is deze kaart uitermate geschikt, alleen past deze in een PC
Dit noemen ze ookwel een INTERNE geluidskaart.
Dus als je een pc gebruikt, prima.
Laptop gebruikers hebben echter een externe nodig.
Deze sluit je aan op je USB ingang in je pc / laptop
Succes,
Comment
-
Beste Bax forummers,
Allereerst even een tip om de links onder een woord te plaatsen zoals ik hieronder zal doen. Dit doe je doormiddel van de url open en sluit tags. Zie rechts bovenaan zodra je een bericht ga typen.
Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van de ESI U46dj. Deze is super betrouwbaar en genereert een geweldige klank. Dit kan je absoluut niet vergelijken met de usb kaartjes die je bij elke computershop koopt voor een paar tientjes. Daarnaast moet je ook rekening houden met het feit dat MP3 vaak al van slechte kwaliteit is. Wanneer je dit door je PA laat galmen met ook nogeens een slechte geluidskaart zie je je klant nooit meer terug :lol:
Comment
Comment