Announcement

Collapse
No announcement yet.

reparatie rmp 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reparatie rmp 1

hallo bax-shoppers,

weet iemand toevallig wat het kost om 1 laser en 2x cue en 2x play knoppen te vervangen op deze spelers.

ik kan er namelijk voor een prikkie aan komen alleen met deze gebreken.

groetjes mike

iemand?

Comment

Neem contact op met de helpdesk voor een offerte voor deze reparatie.

Comment

Ik heb ook een reloop rmp1 cue toets laten repareren, kwam op omgeveer 35 euro uit, alleen ik denk niet dat je hier die site neer mag zetten aamgezien ik net weet dat bax ook reparaties verricht! maar als je ze heel goedkoop kan kopen zou je natuurlijk het risico kunnen nemen om hem zelf te repareren, bij die cuetoetsen moet waarschijnlijk een zekering vervangen worden, die dingen kosten niks, volgens mij rond de 50 cent wat ik me kan herrineren.

Comment

Een cue knop en een zekering? Nee hoor gewoon klein erg klein schakelaar die er onder de knop zit is vaak defect. Zon knop kost maar een 50 cent mis een euro. Bij onze Pioneer cdj 1000 zet ik ze er gewoon zelf in met een soldeerboutje. Laser kan ook zijn dat deze gewoon vies is. Alcohol en wattenstaafje. Klaar. Anders even een nieuw loopwerk. Maar als dat het geval is kost het vaak wel net wat meer.

Comment

ik heb bij de reparateur van een maat van mij geinformeerd. vroeg voor heel de reparatie inc onderderlen 150 euro.

ik kijk nog even wat ik doe en of het ergens goedkoper kan.
            morgen bax maar is bellen.

Comment

Working...
            X