Announcement

Collapse
No announcement yet.

uitbreiden set met timecode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uitbreiden set met timecode

Beste forumleden,

Ik ben net nieuw op het forum, maar niet nieuw met dj apparatuur.
    Momenteel heb ik een traktor kontrol s2 en een kontrol x1.

Ik wil dit graag uitbreiden met twee draaitafels en een mixer, nu heb ik de technics op het oog icm een djm 400.
    Maar omdat ik al in het bezit ben van traktor pro 2,5 wilde ik om te beginnen dit gaan gebruiken met timecode vinyl om te zien of ik het leuk vind.

Nu heb ik hier twee vragen over:
    - Hoe werkt timecode icm mijn andere controllers?
    - Werkt timecode icm een geluidskaart als die hieronder direct met traktor pro 2,5.
    Time-code is heel populair geworden, maar de software en de interface zitten vaak aan elkaar vast. Deze interface laat de softwarekeuze aan u, terwijl u van de prijs alleen maar kunt profiteren!

Bij voorbaat dank

Groet,

Erwin Pieters

timecode werkt zeker goed met de x1 en ook de f1, ben alleen wel benieuwd waarom je ze samen met de s2 wilt gebruiken, denk toch dat de 2 spelers incl een mixer en een x1 dezelfde functionaliteit hebben, of wil je graag 4 spelers? dan kan je denk ik wel instellen dat je 2 decks timecode en 2 decks midi wilt, maar dat weet ik niet zeker

Comment

De s2 is meer voor kleine gigs, en is niet per se benodigd als onderdeel in deze thuis set up;)
      Maar timecode i.c.m. de geluidskaart van de link werkt direct met Traktor 2.5 zonder dat je net als vroeger moet upgraden naar een traktor scratch versie, of moet dit alsnog?

Comment

Traktor timecode werkt NOOIT met 3rd party interfaces en functioneert alleen met een officiëel Traktor Scratch pakket.

Wil je Traktor Scratch, dan zul je een A6 of A10 upgrade-pakket moeten aanschaffen.

Pas dan kun je profiteren van de Traktor Scratch timecode werkwijze, plus de functionaliteit van Traktor 2.5.

Comment

En wat zijn dan de mogelijkheden met deze geluidskaart, welke software bijvoorbeeld?

Comment

Virtual DJ, wellicht ook Mixxx (gratis), maar dat weet ik niet zeker.

Comment

Bedankt voor de informatie, nu kan ik een overdachte keuze maken.

Comment

Working...
              X