Announcement

Collapse
No announcement yet.

iM9 met CDJ 700

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan zou je een DAP Clubmate 12 setje kunnen overwegen. Bestaat uit een actieve subwoofer met driekanaals versterker. Daarvan is 1 kanaal voor de subwoofer (intern) en de twee andere zijn voor de twee losse boxjes (topkasten).

Setje kun je nog aardig kwijt in een slaapkamer, maar is ook geschikt voor de wat kleinere feestjes.
    Let echter wel op dat je er geen grote feesten mee kunt doen, het is echt meer voor de tuin- en garagefeestjes, of als achtergrondmuziek. ;)

Comment

Ben dan denk ik toch opzoek naar iets zwaarders als dat niet teveel gevraagd is natuurlijk ;)

Comment

Voor ons niet teveel gevraagd, maar misschien wel voor jouw budget. :mrgreen: Ik kan nu een dijk van een speakerset aanbieden voor bijv. 5000 euro, maar als je er maar 500 te besteden hebt, houdt het snel op. ;)

Comment

Ik heb meer te bestedan dan 500, 500 was alleen voor de mixer/controller.
          ik zoek een slag zwaarder dan de set die u op dit moment in gedachte had.

Comment

Wat dacht je dan van 2x QSC K8, samen met een QSC Ksub?

Is alsnog een vrij compact systeem, maar produceert wel behoorlijk wat geluid en blijft strak klinken.

Comment

Ja, dat gaat em worden super bedankt voor de goede service !

Comment

Working...
              X