Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Het moet technisch gezien inderdaad geen probleem zijn om een externe audio bron op de RMX aan te sluiten. Ik heb de RMX gekocht om juist het gesleep met andere apparatuur af te bouwen en dus nog nooit een extern apparaat geprobeerd.
Doordat ik wel de beschikking heb over cd spelers en tt’s zal ik het voor je uitproberen.
Ik neem aan dat je met de meegeleverde versie van VDJ draait.
Je hoort van me
DeeFcon,
Ik heb een losse (Denon) cd speler op de RMX aangesloten en dat werkt, ook op de bijgeleverde versie van VDJ (met een normale muziek cd dus geen timecode want die heb ik niet). Het is wel van belang dat je de instellingen van de RMX op ASIO zet en niet op WDM en op de controller de source knop indrukt. Vervolgens zal je nog wat met de ASIO instellingen moeten spelen om het geluid optimaal te krijgen. Om eerlijk te zijn was ik niet kapot van de geluidskwaliteit.
Off topic
In een andere post had ik al geschreven dat ik uitgekeken was op VDJ en ben op dit moment een demo van Traktor aan het proberen. Ik vind Traktor Duo namelijk een mooie optie, hou je wel op de hoogte van de vorderingen (kan voor jou ook een optie zijn)
Marker super!
Ik zit ook een beetje te kijken naar een andere software en had ook nog Decadance gevonden maar dat is geloof ik niet echt een toegevoegde waarde...
En welke Denon heb jij gebruikt S1000?
En het is alleen mar voor mij een tijdelijke oplossing tot ik volledig tabletop systeem heb;).
Dus als het geluid wat minder is is het niet echt een ramp(wel erg jammer natuurlijk!).
Comment