Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke programma zijn er op de markt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke programma zijn er op de markt?

Even een korte post misschien, maar voor de Dj's die met een laptop

onder de arm gaan draaien toch wel belangrijk...

Welke Dj software is er allemaal.

Zelf heb ik demo's gehad van:

BPM Studio

Pioneer Sdj

Virtual DJ

Traktor 3

Zelf vind ik Virtual DJ het beste werken.....

PCDJ Red/blue/silverFX
    Persoonlijk gebruik ik liever PCDJ FX (wat ik dus ook doe ;))

Comment

Madtracker.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
        Madtracker.
        - cdspeler
        - mdspeler
        - cassetedeck
        - draaitafel

en dan zeg jij drumstel

zie 'appels en peren vergelijken'

Comment

Inderdaad laten we wel aan de vraag van de topic starter houden. Wil je iets anders vertellen graag een nieuw topic hierover openen.

Verder moeten we een duidelijk onderscheid maken tussen dj software, muziek software en produceer software.

De meeste gebruikte dj software is

PCDJ
          BPM Studio
          virtual dj
          automixmp3
          Traktor

Comment

ik wil graag gaan draaien voor klein fuiven maar ik wil dit graag me een laptop of pc doen wat is beter en wil iemand me helpen hoe ik dit moet aansluiten enzo...?

Comment

Simepele manier: gebruik je koptelefoon uitgang op je laptop/pc (3.5 (mini)jack aansluiting) naar een tulp kabeltje die je in een kanaal van je mixer plugt. Kost 5 euro. klaar..

Ook kan je een (USB) geluidskaart kopen, kost iets meer heb je wel wat meer gebruiksgemak + veel betere geluidskwaliteit. Omdat elke kanaal op je laptop op een apart kanaal op je mixer komt.

Ik raad je toch het 2e aan, maar zelf gebruik ik de eerste.

Comment

Zelfde verhaal bij mij.
                Toch handig als je je kanalen op de laptop ook op je mengpaneel hebt staan, ipv een enkel kanaal.

Comment

ik draai ook met de pc en heb een dubbele geluidskaart in m'n pc zitten en dan doe ik in de ene mijn koptelefoon en in de ander mijn geluid dan kan ik voorbeluisteren bij virtual dj dat werkt ook wel aardig

Comment

Het beste kan je inderdaad een dubbele geluidskaart (pci) in je pc plaatsen of gebruik maken van een usb geluidskaart met een dubbele uitgang.

Vandaag een demo pc binnen gekomen met bpm studio en bpm jukebox erop. Ik moet zeggen ik ben helemaal verkocht. Werkt echt fantastisch.

Comment

Mixvibes Pro is echt de beste voor pcdj doeleinde

Je kan eindeloos controllers toewijzen en heb je geen controller dan kan je je keyboard zo configureren dat je die als real-time controller gebruik :D

Comment

Heb je toevallig een screenshot beschikbaar, ik ken het namelijk niet.

Comment

dat is mixvibes.

ikzelf gebruik Dj Decks icm SSL vinyl. vind ik uitermate fijn werken met de skin die ik erbij gebruik ziet het er zo uit:

waar ik de bpm counters van eruit heb gesloopt aangezien je daar alleen maar jezelf mee hebt.... (althans, ik) en het scherm staat 9 v/d 10 keer achter me (dus waarom een skin eigenlijk?)

Comment

Ziet er goed en overzichtelijk uit, toevallig een demo te downloaden?

Comment

Ik gebruik virtual DJ werkt uitstekend + als je wil kan je gratis op de site andere skins kiezen welke anders werken maar waar sommige beter mee kunnen werken

Comment

Working...
                              X