Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij keuze In Ears

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij keuze In Ears

Beste Forumleden,

Ik heb hulp nodig bij het kiezen van een nieuwe in ear hoofdtelefoon. Ik heb nu een Sennheiser CX300II, aangezien deze kapot aan het gaan zijn en ze niet heel erg goede geluidskwaliteit bieden zoek ik nieuwe. De nieuwe moeten aan de volgende eisen voldoen:

- Goede kwaliteit
    - Goede geluidskwaliteit zodat ik er de volgende dingen mee kan gaan doen:
    * Muziek luisteren
    * Gamen
    * Draaien
    * Eventueel ook te gebruiken als in ear monitor als ik eens een keer iets
    met een zangeres o.i.d doe. Dit doe ik niet heel vaak, maar ze moeten er
    wel geschikt voor zijn. De sennheisers die ik nu heb is vooral bas.
    -Budget is zo rond de 100 euro, kan nog wat opgerekt worden maar moet
    echt niet boven de 200 euro komen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Zelf had ik deze al gevonden:
    bowers&wilkins c5

Ik heb zelf al van alles gehad, het fijnste vond ik skull candy en beats

Comment

Tussen de 100 en 200 euro heb je een leuk setje Shure in-ears, zoals de Shure SE315.

Zullen aardig neutraal klinken, dus geen overdreven bass ofzo, plus zijn goed te gebruiken voor allround pro-monitoring. Daarnaast isoleren ze goed, dus ook voor onderweg, lawaaiige omgevingen en thuis (woonkamer bijv.) zijn ze ideaal. Klank en pasvorm blijft echter strikt persoonlijk.

En dankzij de lage impedantie van 27 Ohm zijn ze ook prima te gebruiken met MP3-spelers/smartphones (d.w.z., mogelijkheid tot hoog geluidsvolume).

Comment

Ikzelf heb de Ultimate Ears 600vi en die zijn erg fijn en klinken goed!

Comment

Beide sla ik even op, alvast bedankt! Iemand verder nog een advies?

Comment

De senheisser serie doet het voor het geld ook meer dan netjes. Ook hierin voor elk budget wat wils. Ik heb nu zelf de shure se 425. Ben hier zeer tevreden over. Helaas wel wat buiten je budget.

Comment

Dat zijn inderdaad best prijzige oordopjes, ik denk dat dat dan weer wat te veel van het goede is. Welke shure of sennheiser zou je in mijn prijsklasse kunnen aanraden?

Comment

Budget is verlaagd, ik vind het toch een beetje tricky om met oordopjes van rond de 200 euro op straat rond te lopen en in de metro te zitten. Stek dat ze kapot gaan of dat ik ze kwijt raak. Het budget word nu max 100 euro. Heeft er iemand een suggestie?

Comment

Ik verwijs nogmaals naar mijn post.

Geweldig geluid voor dat geld.

Comment

Oké, die bewaar ik ook even.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                      Budget is verlaagd, ik vind het toch een beetje tricky om met oordopjes van rond de 200 euro op straat rond te lopen en in de metro te zitten. Stek dat ze kapot gaan of dat ik ze kwijt raak. Het budget word nu max 100 euro. Heeft er iemand een suggestie?
                      Hier moet je niet vanuit gaan.

Kapot gaan kunnen ze overal... En dat je ze vergeet lijkt me vreemd want je hebt ze toch in en zo niet, stop je ze in je tas of jas of wat dan ook.

Maar ik zou eens naar Beats kijken, daar zit echt een goed geluid in, vind ik.

Comment

Ik zie nu al 2 posts over de Beats, maar vergeet ze alsjeblieft z.s.m.
                        Waarom? Lees Head-Fi maar eens... Nee, voor geluidskwaliteit moet je Shure of Sennheiser hebben (of andere A-merken), Beats zijn voor hen die graag laten zien hoe weinig ze geven om geluid en hoe veel om stijl.

Comment

Zie anders het bax blog. Daar staat ook meteen hoe beats bij hun populariteit gekomen is!
                          Het is inderdaad meer de grote 'b' die erop staat. Maar niet het kleine geluid dat er uit komt!

Comment

Beats worden het ook sowieso niet, ze zijn veel te duur en je hebt veel te overheersende bas.

Comment

De mooiste oplossing nu voor jou lijkt mij de shure se310 of iets dergelijks die in de veiling staat. Kost iets van 120 euro maar heb je wel een echt super leuk setje doppen voor het geld.

Comment

Working...
                              X