Ben nu een tijdje aan t draaien met een simpel controllertje, behringer bcd 3000. Nu vind ik het wel erg leuk en zou ik wel eens wat verder willen komen, dus zit ik te kijken om apparatuur aan te schaffen die ook gebruikt worden in cafe's, clubs etc. Mixer met cd spelers dus.
Maar dat is toch wel even wat anders dan een controller en ik snap ook niet precies hoe het zit. Want ik zie hier in het cafe waar veel gedraaid wordt (een pioneer djm 800 en cdj1000 mk3's ) dat ze daar ook met een laptop staan, maar hoe werkt dat dan?
Ik dacht dat niet echt kon? Of moet je er dan ook een controller bij hebben?
Heb eens kunnen oefenen op zo'n set, mixer en cds spelers, maar vindt het toch wel erg fijn om op pc scherm te kijken (traktor pro), ziet er overzichtelijker uit.
Hoe werkt bijv een behringer djx 900 mixer dan? Want die heeft wel usb aansluiting.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Maar dat is toch wel even wat anders dan een controller en ik snap ook niet precies hoe het zit. Want ik zie hier in het cafe waar veel gedraaid wordt (een pioneer djm 800 en cdj1000 mk3's ) dat ze daar ook met een laptop staan, maar hoe werkt dat dan?
Ik dacht dat niet echt kon? Of moet je er dan ook een controller bij hebben?
Heb eens kunnen oefenen op zo'n set, mixer en cds spelers, maar vindt het toch wel erg fijn om op pc scherm te kijken (traktor pro), ziet er overzichtelijker uit.
Hoe werkt bijv een behringer djx 900 mixer dan? Want die heeft wel usb aansluiting.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Comment