Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDJ T1 Of Gemini CDMP 7000 ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DDJ T1 Of Gemini CDMP 7000 ?

Hi,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuw DJ setje.

Voor de boxen ben ik er al uit namelijk: Dap Club Mate 15
    Koptelefoon: Dr Dre Beats Pro (had ik al haha)

Maar dan: De controller/mixer/midi

Ik heb er op dit moment 2 op het oog en weet echt niet wat de verschillen zijn of welke ik moet kiezen!

1. http://www.bax-shop.nl/combi-spelers...my4A-g#reviews

of

2. http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...l#!prettyPhoto

Wat ik wil is een controller ( het liefst midi) waar ik met cd's mee kan draaien en digitaal! die ik simpel op de Dap Club Mate 15 aan kan sluiten. Ik weet dat op de pioneer geen cd's kunnen maar ik wil daar dan een losse cdj350 bij kopen en aansluiten.

Wat is precies het verschil tussen beide ?

En welke raden jullie aan? Om eerlijk te zijn valt mijn oog wel meteen op de CDMP 7000 omdat hij veel weg heeft van de nieuwe pioneer CDJ 2000.

Ik weet het dus echt niet :S

Bedankt,

Misschien is de Numark Mixdeck ook nog iets om aan je lijstje toe te voegen. Eveneens een all-in-one apparaat. :) En daar kun je ook nog externe apparatuur op aansluiten.

Comment

Bedankt voor je reactie!, Maar als ik moet kiezen tussen de Numark mixdeck en de CDMP 7000 is de keuze snel gemaakt en ga ik zeker voor de CDMP

Comment

De numark mixdeck ziet er leuk uit. Maar is wel redelijk groot. En omdat hij compleet van plastic is vindt ik hem er niet heel stevig uitzien/voelen.

Wel vind ik de joghweels erg fijn. reageren lekker snel!

Comment

Ben er al uit,

Het word de DDJ T1 van Pioneer in combinatie met een CDJ 350 zo kan ik mixen via Laptop, Usb en CD

Comment

Je kunt overigens ook nog kijken naar de Pioneer XDJ-AERO... die kan écht alles.

Vanmiddag in de pauze even mee staan spelen. Muziek vanaf m'n Galaxy S2 er naar gestreamd en werkt als een trein. Jogwheels voelen soepel en strak aan. Je voelt de lagers niet. Scratch-functie, effecten, knoppen etc. voelen erg goed aan en werken vlot.

Comment

Klopt, maar dan mis ik mijn cd functie...

Comment

Die mis je op een DDJ-T1 ook. ;) Maar met een XDJ-AERO is het uitbreiden met extra tabletops net even wat makkelijker omdat je er 2 kunt aansluiten.

Comment

Volgens mij is die Gemini zo moelijk leverbaar, omdat die zo veel op de Pioneer lijkt :D
                  is qua design echt gewoon een schaamteloze rip-off, snap niet hoe ze daar mee wegkomen.

Comment

Originally posted by Raphie View Post
                    is qua design echt gewoon een schaamteloze rip-off, snap niet hoe ze daar mee wegkomen.
                    zal wel ergens een streepje of bolletje anders zijn. Anders zouden ze als Apple al lang een schadevergoeding gevraagd hebben lijkt me...

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Je kunt overigens ook nog kijken naar de Pioneer XDJ-AERO... die kan écht alles.
                      wat ik dus mis aan de AERO is de directe indicatie van de input levels en de output levels tegelijk.

(en de CD capabilities maar dat zou nog evt geen punt hoeven zijn)

't Is me trouwens niet helemaal duidelijk of je op de displays een waveform ziet. Voor de rest natuurlijk een leuk apparaat.
                      Last edited by roeland; Monday-26-11-2012, 21:05.

Comment

Working...
                      X