Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke kabels voor dj set ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke kabels voor dj set ?

He,

Welke kabels moet ik bestellen als ik dit setje neem:

Dab Club mate 15
    DDJ T1 Pioneer
    1x CDJ 350 ?

Gr Boy

om van je CDJ 350 naar je Ddjt1 te gaan: Rood-wit (male) naar Rood-wit (male) (maar normaal zit die wel bij je cdj350)
    om van je ddj t1 naar je DAP club mate te gaan: Rood-wit (male) naar XLR (male) of een Rood-wit (male) naar Jack 3,6mm (male)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
      om van je ddj t1 naar je DAP club mate te gaan: Rood-wit (male) naar XLR (male) of een Rood-wit (male) naar Jack 3,6mm (male)

Neeeee!!

Jij gaat nu onnodig stereo naar mono brengen. Met als gevolg dat alleen de linker/rechter topkast en de sub zal werken!

Met deze werkt het wel gewoon stereo (normaal dus)

Comment

Sterker nog, je brengt niks naar mono, want stereo tulp naar 1x TRS of XLR is altijd unbalanced insert, waarbij de sleeve de return is. (Of TRS > tulp) maar dan is het headphone out naar stereo tulp, dus de andere kant uit

Gewoon stereokabeltje tulp naar ts
        PROCAB REF kopen! Beste prijs kwaliteits verhouding....

Comment

Ja en meteen heerlijk duur. Nee, doe mij maar de gewone cab 901 met procab's eigen connectoren. Kost niks! Werkt perfect!

Comment

sory, jongens, het moet weer eventjes chaos in m'n hoofd geweest zijn, natuurlijk breng je stereo niet zo maar naar mono...

Ik zweer het eigenlijk ook bij procab

Comment

De 901 is REF..... http://www.bax-shop.nl/microfoon/sig...t-details.html

Comment

Nee, REF901. En de gene die ik heb zijn de cab901. In princiepe het zelfde, maar de ref is gewoon wat beter qua bouw!

Comment

Ik heb gewoon rood-wit in mijn DDJ-T1 naar rood-wit in een lege aansluiting in een (veelal) DJM mixer. Geluid van dat kanaal open zetten, en dan gaan. Is dat niet gewoon een stuk makkelijker?

Comment

zou ook gewoon moeten werken, maar waarom nog een extra mengpaneeltjes er tussen?

Comment

de pre van een DJM is stukken beter als van die usb soundcard/controller combi's
                      daarnaast wil je kunnen doorspelen als je traktor er mee uitscheid al die controllers doen vaak niks stnadalone zonder host (S4/S2 i.g.g niet)

Comment

Working...
                      X