Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe pioneer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe pioneer

Ik heb nu al een hele tijd een cdj 800 mk1 maar ik wil graag een cdj 1000 kopen, hij lijkt me beter maar wat mij opviel is dat ik de loop buttons (1/1 1/2 1/4 1/8 ) niet zie zitten, klopt dit? En heeft hij verder nog andere dingen?
    Last edited by snekfrek; Monday-01-10-2012, 07:30.

Over welke CDJ's en uitvoeringen heb je het nu precies?

Comment

Overstappen van pioneer cdj 800 mkI naar pioneer cdj 1000 mkII

Comment

Waarom de voorkeur voor CDJ 1000 MKII? De MKIII heeft tenminste nog MP3-ondersteuning. Ook kan bij de MKIII de platter-weerstand aangepast worden.

Naar mijn idee ga je met deze overstap nog maar 0,5 stap vooruit, waarbij je waarschijnlijk een aardig centje moet opleggen om de switch te maken. ;)

Comment

Ja ik ben wel aan het sparen voor een mkIII maar ik zoek een 2e handse en die vond ik niet zo makkelijk maar nu ik dit hoor ga ik er zeker meer moeite voor doen

Comment

Ik heb toch nog een 2e hands mkIII in zeet goede staat en een mooi prijsje gevonden, allemaal dankzij het geweldigge forum maar hoe zit het met de loops?

Comment

De CDJ 1000 heeft geen auto loop (zo heet die functie die jij bedoeld), daar moet je dus zelf een loop maken. De CDJ 1000 heeft dan weer wel hot cues, die heeft de 800 niet.

Als je geen idee hebt wat het allemaal is : http://www.licht-en-geluid.com/wiki/cd-mp3-speler.html

Comment

Bedankt, dus de 2 oranje knopen? Als ik het goed begrijp

Comment

De twee oranje knoppen zijn de loop knoppen, die had je op je CDJ 800 ook (maar misschien nooit gebruikt omdat je daar een auto loop functie op had).

De hot cues zitten links naast het display, waar op de CDJ 800 de auto loop knoppen zitten.

Comment

Misschien een domme vraag, maar waarom hebben ze de auto-loop er bij de CDJ1000 af gehaald, om die in latere generaties er weer terug op te zetten? Want de CDJ800 was er ongeveer gelijk met de CDJ1000 toch?

Comment

Dit is geen domme vraag ik zou het ook best willen weten

Comment

Working...
                      X