Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actief of passief?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je nou eens wacht op je verjaardag? Of misschien heb je nog spul dat je kan verkopen, zoek een baantje. Er zijn genoeg manieren om aan geld te komen. Het enige wat je zou kunnen tegenhouden is luiheid. Als je lui bent natuurlijk ;)

Comment

Maar wat is het doel van deze topic?

Comment

Als je ze hebt, waarom probeer je het dan niet uit? Zelf kan je het beste oordelen. De ene persoon is al tevreden bij een setje boxen van 20 euro en de ander zou het bij de eerste de beste klank al het raam uit gooien.

Probeer het dus uit zodra je controller binnen is en is het niet naar je zin, dan kan je gaan kijken naar eventueel iets anders.

Comment

Je kan ook gewoon het setje op je pc/laptop aansluiten?

Comment

Welke mixer heb je besteld?
            (sorry beetje oftopic maar ik ben nieuwschirig.)

Comment

Jan Petersen,

Je hebt gelijk, iets te snel erover heen gekeken.

Ik ben logitech en ander hifi spul al niet eens meer gewend haha :D.

Chiel, voor de duidelijkheid... je link is een actieve Hifi set. Actief = met versterker ingebouwd.

Passief is dus zonder versterker ingebouwd.

Maar ik ben het wel met diverse mensen eens dat er een wereld van geluid voor je open gaat als je overstapt op studio monitoren van rond de 100 a 200 euro voor een setje. Je zal van het mixen met muziek ook minder snel moe worden door het luisteren ;).

Succes!

Comment

Working...
              X