Announcement

Collapse
No announcement yet.

Actief of passief?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Actief of passief?

Zijn deze speakers actief of passief?

Geen van beiden.

Je link verwijst naar een Hifi set van Logitech.

Comment

Nou, een speaker is vrijwel altijd of passief, of actief. Vind jouw antwoord dan ook beetje vreemd...

De set die je aangeeft is actief. Het is gewoon stekker in het stopcontact, speakertjes aansluiten. Ipod Iphone computer wat dan ook erin en spelen maar!

Comment

Nee oke want dat betekend dat ik ze kan aansluiten op mijn nieuw bestelde mengpaneel.

Comment

Maar zijn dit ook nog wel redelijke speakertjes? als ik ze gebruik als dj?

Mvg,

Comment

Als dj; nee
            In de huismaker; eigenlijk ook nee

Zou voor op feestjes toch echt meer richting de 3-400 euro denken voor 2 leuke speakers!

Comment

Nee maar ik bedoel niet dat ik ze gebruik voor een feest maar ik mix gewoon een beetje thuis en gebruik deze ze kunnen namelijk redelijk hard

Comment

Voor thuis zouden ze in principe wel volstaan.

Maar ook dan is er echt beters te krijgen. Voor 100-200 heb je al redelijk leuke monitor setjes te krijgen, en daar ga je waarschijnlijk meer plezier aan beleven!

Comment

Misschien onderschrift al gelezen?
                  Helaas vind ik dat al heel veel omdat ik niks verdien.

Mvg,

Comment

Onderschrift staat er duidelijk genoeg ;-)

Misschien folderwijkje nemen? Krantenwijk mag geloof ik nog niet. Of je vraagt je ouders om een "lening" van pak 'm beet 150 euro. En je vind wel wat leuks op martplaats.

Comment

Ik krijg niet zomaar 150,-

Comment

Wat zijn je eisen?
                        Want ik heb dit setje ook en ik kan je er alles over vertellen.

Comment

U heeft de logitech?
                          Nou ik heb ze ook. maar vind u ze goed werken?

Comment

goeie vriend van mij heeft een vergelijkbaar setje, al zijn die wel iets duurder en van een ander merk. redelijk geluid voor een slaapkamer, maar verwacht er niet te veel van.

Comment

Chiel99 je hoeft geen u tegen mij te zeggen hoor (ik ben een jaar jonger).

Veder vind ik het een prima setje voor aan je computer om muziek te luisteren.
                              Alleen ik vind het geen setje om het geluid heel hard te zetten.
                              En de bass is ook gewoon zo als het normaal ook klinkt bij zulke setjes.

Comment

Working...
                              X