Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Nou, een speaker is vrijwel altijd of passief, of actief. Vind jouw antwoord dan ook beetje vreemd...
De set die je aangeeft is actief. Het is gewoon stekker in het stopcontact, speakertjes aansluiten. Ipod Iphone computer wat dan ook erin en spelen maar!
Maar ook dan is er echt beters te krijgen. Voor 100-200 heb je al redelijk leuke monitor setjes te krijgen, en daar ga je waarschijnlijk meer plezier aan beleven!
Misschien folderwijkje nemen? Krantenwijk mag geloof ik nog niet. Of je vraagt je ouders om een "lening" van pak 'm beet 150 euro. En je vind wel wat leuks op martplaats.
goeie vriend van mij heeft een vergelijkbaar setje, al zijn die wel iets duurder en van een ander merk. redelijk geluid voor een slaapkamer, maar verwacht er niet te veel van.
Chiel99 je hoeft geen u tegen mij te zeggen hoor (ik ben een jaar jonger).
Veder vind ik het een prima setje voor aan je computer om muziek te luisteren.
Alleen ik vind het geen setje om het geluid heel hard te zetten.
En de bass is ook gewoon zo als het normaal ook klinkt bij zulke setjes.
Comment